Ik moet voor school een fictieve paardenfokkerij opstarten maar het mag niet alleen fokkerij zijn. Er moet nog iets bij zijn. Ik had al een gedachte om geboorte begeleiding aan te bieden aan mensen die hun merrie bij mij zouden stallen. Maar 1 voorstel is niet genoeg. Weet er iemand nog iets? Alles mag maar het gaat om mijn eindwerk dus graag zo veel mogelijk voorstellen!!! Dank jullie
liefst eigenlijk fokkerij. Misschien trainen van veulens maar zeker niet zadelmak maken
ioontje
Geplaatst: 16-09-09 16:44
Opfok van veulens, keuringsklaar maken (als veulen en als 3-jarige); dus zowel toileteren als beweging trainen, voorbrengen op keuringen en daarna misschien nog inrijden. Je 'verkoopt' dan een compleet plaatje. Eventueel zou je de paarden ook nog op wedstrijden kunnen uitbrengen voor de eigenaren.
Meschien het Ki bevruchten van merries, je zou dan ook sperma aan kunnen bieden van hengsten die al overleden zijn, vind ik zelf erg bijzonder dat zoiets mogelijk is dus meschien een goed idee.
maria_62
Geplaatst: 16-09-09 16:48
Begeleiden van kopers van jonge paarden: denk aan (koop)contracten, contacten leggen met keuringsartsen, regelen van hotelovernachting voor buitenlandse gasten, zorgen voor evt tolken, ontvangstruimte voor gasten organiseren, vervoer van de paarden, paarden standaardopvoeding geven. Kortom, alles regelen voor de klant die een jong paard wil kopen.Succes!
tutie_angel
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-09 22:05
Dank jullie wel allemaal!!!!!!!
flyfly
Geplaatst: 16-09-09 23:30
Je ziet het!!!! Keuze genoeg!!!! Het is fictief dus je kunt van alles gaan doen zonder dat het geld kost. En mocht een onderdeel achteraf toch niet leuk zijn, dan schrap je die gewoon weer. Een erg leuke opdracht lijkt mij. Ik wilde dat ik ook nog op school zat!!!!