GZ: Info over Vanessa (Hielkje M. x Leffert) FSP

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sassieja

GZ: Info over Vanessa (Hielkje M. x Leffert) FSP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 14:58

Hoi allemaal!

Mijn vriendin heeft sinds kort een Friese merrie, genaamd Vanessa, registratienummer 199813810, chipnummer 00006197770.

Ze is een Hielkje M. x Leffert.
Nu hebben we wel wat info over haar vader gevonden, maar over haar moeder valt niets te vinden, terwijl deze toch stamboek ster is.

Weet iemand meer of waar ik dit op kan zoeken?

Concorde

Re: GZ: Info over Vanessa (Hielkje M. x Leffert) FSP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 20:09

Ten eerste noemen ze een paard bijv. een 'Leffert * Brandus' (eerst de vader en dan de vader van de moeder- aangezien vaders algemeen bekend zijn en er geen kip weet wie al die merries toch zijn)

Over de moeder van dit paard zal je waarschijnlijk niet veel meer vinden dan je al hebt, ongeacht of ze nou ster is of niet (geloof me, ster is leuk maar ook dáár lopen er ik weet niet hoeveel van rond). Als ze een ibop of abfp heeft gelopen zijn daar misschien cijfers van, en de keuringsresultaten. Kan je bij het FPS vast wel opvragen.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 20:30

Moeder is ook niet in de sport uitgebracht, of het moet nog heel recent zijn.

Heb je papieren? Daar staat de fokker meestal wel op, daar kun je vast meer mee.

ersi01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:41

Welkom op dit forum, ik helaas niet kan schrijven Nederlands, en daarom alleen met vertaling programma hier - gelieve excuus.

Op zoek naar het Web voor informatie over mijn merrie Vanessa Reg.-Nr. 199813810 en ik ontmoette hier op dit item.

Misschien kan iemand mij hier zelfs na 4 jaar of ouder zijn om een antwoord te geven over hun verleden?

Voor mij is het heel belangrijk om meer over de laatste jaren van mijn paard leren en ik ben tevreden over alle informatie.

Dank u en veel lieve groeten - Doreen

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 22:03

Ik ben een tijdje de berijdster van Vanessa geweest. Dat is alweer een poos geleden maar ik kan natuurlijk wel wat over haar vertellen.

Is het misschien handiger dat ik het in het engels doe?
Maybe it's more easy to do it in english? Tell me what you prefer.

ersi01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 14:58

Xxsweet Thanks!

Ik stuurde een e-mail - misschien werkt het beter in het Engels.

Liebe Grüße - Doreen

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:45

This topic is already an old one but I'll keep it open and I'm just gonna move it to the right forum now. Bokt has changed in the past years so there are more forums now.

F-AM --> BKR