Sites voor kopen van lusitano

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

S_R_A_H_A

Sites voor kopen van lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 18:31

Weten jullie mensen die een lusitano verkopen of sites ?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 21:10

Wij hebben op dit moment een Lusitano veulen te koop staan. Ook is het mogelijk een paard uit Portugal over te laten komen.

Voor meer informatie www.lusitanomagic.com

Lusitana

Re: Sites voor kopen van lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 23:07

Ik heb een site, maar die moet nodig bijgewerkt.
In mijn profiel staan de paarden die ik nu in mijn bestand heb en daar missen nog een paar hele mooie (dure, zoals een zwarte hengst met manen van een meter)

Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:37

Kijk even bij lusitanovrienden.com, dat is de site van de nederlandse lusitanovereniging. Bij links staan diverse fokkers die lid zijn van de vereniging en je kan tevens op de site vinden waar je op moet letten als je een lusitano wilt kopen!

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:40

Lusitana schreef:
Ik heb een site, maar die moet nodig bijgewerkt.
In mijn profiel staan de paarden die ik nu in mijn bestand heb en daar missen nog een paar hele mooie (dure, zoals een zwarte hengst met manen van een meter)

Ik wilde je al noemen, maar zie dat je het zelf al gedaan hebt ;) Zie trouwen dat de foto's in je profiel het niet doen. Misschien slim om dat even te fixen.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 23:47

Ik kreeg gisteren een waarschuwng van photobucket, maar ben niet van plan te upgraden. Ik moet dus wat gaan dumnpen in mijn album. Ik wist niet dat ze meteen dan maar alles onzichtbaar maken wat al bestond.
Ik hoop niet dat ik dan alles weer opnieuw er in moet gaan zetten. Ik wordt scheitziek van die online albums, eerlijk gezegd.

Royal_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:44

Wij verkopen ook Lusitano's. Lang niet alle paarden die we te koop hebben staan op de website. Je kunt ons het best een mailtje sturen met je wensen.