Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vooral in een kleine losrijbaan waar een paar drukke grote kwpn-ers lopen denk ik: pas op! Mijn hoofd zit precies op schop hoogte.. Stef heeft er gelukkig geen last van en banjert overal tussendoor.
. Er zijn echt een hoop mensen die gewoon met hun (kleine) haf tussen de paarden starten hoor. 

) .

maar had geen keus, ze moest snel weg en zag zelf dat paard niet op haar af stormen, scheelde maar een haartje of ze was geramd door dat beest. mn pony was meteen beledigt door die ruk in haar mond en die schop in de buik om vooruit te springen.
ze wilde daardoor vervolgens ook niet meer luisteren en heb de proef verprutst

pea schreef:Het maakt wel verschil op welke wedstrijd je rijd vind ik. Binnen in een kleine baan voel ik me sneller klein met m'n haf dan buiten op het veld. En het ligt ook wel aan de sfeer. Soms voel ik me echt minder met een haflinger, maar op sommige wedstrijden heb ik daar weer geen last van. Niet iedereen is nou eenmaal dol op haflingers....
Maar ik zou gewoon lekker gaan starten hoor, komt wel goed!
zal het echt merken als het binnen seizoen weer begint heb nu de 3x dat ik officieel ben gestart buiten gestart

hafjegek schreef:ik heb het ook gedaan met mn oude merrie die nu met pensioen is, ze is ook 1.40
en ja ik voelde af en toe wel een ukkie ben zelf ook niet zo groot en tussen die paarden van 170 enzo voel je je wel klein ja, en helemaal toen ik 1 keer op een piepklein losrij tereintje zowat werd platgewalst door een enorme belg van 195 ofzo die totaal niet onder controle was en overal dwars door heen denderde, ik had echt zo iets van rot op ga naar huis en hou je knol in bedwang zeg. was echt een enorm beest en net alsof er een tank op je af kwam, kon nog net optijd mn haffie opzij sleuren met een ruk aan bitmaar had geen keus, ze moest snel weg en zag zelf dat paard niet op haar af stormen, scheelde maar een haartje of ze was geramd door dat beest. mn pony was meteen beledigt door die ruk in haar mond en die schop in de buik om vooruit te springen.
ze wilde daardoor vervolgens ook niet meer luisteren en heb de proef verprutst
![]()
vind op zn minst dat je enige mate van controle over je knol moet hebben als je op wedstrijden vertoond onegacht het paard ras enzovoort.
Iedereen reed kris kras door elkaar is ook logisch maar niemand keek echt uit.
Was echt leuk hahaha hoor je ook nog op het filmpje half stal was komen kijken
Scheelt ook dat hij de enige haf bij ons op stal is tussen de enorme KWPN-ers, dus we rijden wel vaker tussen grote paarden.

".
weet niet zeker) corientjuhh schreef:mait doet het ook met haar haf tussen de paarden (weet niet hoe groot haar haf is volgens mij is zij al M2weet niet zeker)