Rare + Leuke belevenissen met een Shetlander.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rooslinde24

Rare + Leuke belevenissen met een Shetlander.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-09 16:00

Onze verzorgshet, eddie heeft laatst een nieuw vriendje gekregen een ezel pukkie.
We kwamen daar lekker poetsen enzo.
Eddie, Is een soort van heel erg verliefd op de ezel.
Allebij hengstjes trouwens.
En De ezel vind eddie ook heeeel leuk.
Nou willen ze elkaar dekken, ze springen op elkaar maar omdat er geen een merrie is kunnen ze nergens in :+ , nou spuiten ze al het ''sperma'' op de grond, maar dit is niet echt normaal, lijkt mij haha.

Nou andere mensen met rare of leuke belevenissen met shetjes ?

BRAND LOS :+

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:39

hihi homo shetje!(sorry is lief/grappig bedoeld niet om te pesten) ach gut, misschien hengstige merries ofzo in de buurt? beter zo dan dat ze mekaar wegschoppen omdat ze de macho in de wei willen zijn..

het raarste, maar ook lieve wat ik mee gemaakt had was dat mn shet een keer vast zat in het gaas in de wei (was ze net heen verhuisd en een deel van de afrastering om de wei in stukken te verdelen lag her en der verspreid en was bezig met opruimen) ik was dus bezig en ik draai me om te kijken hoe het met haar gaat en ze stond daar heel zielig te kijken met haar beentje omhoog dat vast zat. en ze keek me aan en knikte met haar hoofd omlaag, zo van baasje kijk dan, ik zit vast, help me eens even? ze bleef doodkalm staan tot ik er aan kwam en het gaas uit elkaar boog en haar voetje er uit haalde, heb het gelijk allemaal opgeruimd uiteraard daar was ik al mee bezig.

en verder, in het park stonden fjordjes en die vond ze heel leuk en interessant en was er niet bang voor ofzo, maar toen zat er een hek tussen he :P en toen kwam ik eens een hafje tegen die aan het buitenrijden was en ze raakte helemaal in paniek terwijl zo normaal voor niks en niemand bang was.

rooslinde24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-09 08:32

Citaat:
zo van baasje kijk dan, ik zit vast, help me eens even?

aaaah kei lief :D

TeeGee

Re: Rare + Leuke belevenissen met een Shetlander.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 09:28

Verzameltopics zijn niet toegestaan, daarom een slotje.