Kent iemand de tinkerhengst mikeyboy:D het is de vader van me verzorgpaardje,, zou wel eens een foto van hem willenz ien,, Zijn moeder heet ramona, maar haar echte naam voor het paspoort weet ik niet.
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 07-09-09 09:33, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel duidelijker gemaakt
repede
Geplaatst: 05-09-09 09:23
mickeyboy :
Mickey Boy Hoogte 1,48, Zwaar type
P. vd Laarschot Velddriel
Laatst bijgewerkt door repede op 05-09-09 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Pebbel ook,ze is nu pas 4 maar doet alles voor je.Ik kan er ook alleen een buitenrit mee maken,zonder dat ze doods overkomt.Ze is lekker voorwaarts en goed aan de hulpen,super paard.
Bij Hof van Ede staat nog een tinkerhengstje van Mickey Boy te koop.
cobfan
Geplaatst: 06-09-09 19:41
Ik wilde zeggen dat mijn vriendin een volle broer met vader Mickey Boy en als moeder Ramona heeft. Door de fokker is uitgesproken dat deze combinatie maar enkele keren gebruikt is. En volgens mijn informatie heeft Tinkerstal Vlot geen paard of veulen uit deze combimatie.
Yes ik ik de hengst hebben nakomeling van hem gehad, en ken zijn eigenaar ook. Mickey is super makkelijk in de omgang,de foto's waar je om vraagt,.pfffff Ja ik heb ze maar die heb ik weg gebrand en liggen ergends op de stapel,..maar op de ics site staat mick ook! Maar zal vanavond even kijken ,..misschien dat ik wat vind!