Hoi! Ik wist niet zeker of dit hier moest plaatsen of bij seizoensvragen, maar ik heb vooral mening nodig van 'shetland mensen' dus ik hoop dat het hier goed staat. Weet iemand hoe de Amigo dekens vallen, de kleinste maat 80/120. De 0 gram en 200 gram.
Ik kan het natuurlijk ook bestellen en daarna weer terug sturen als het niet past, maar ik probeer het eerst even zo.
en hij bevalt super! Mooie pasvorm, ik heb de 135 als ik me niet vergis. 360 grams met hals. (pony wordt geschoren) deken sluit mooi aan om het lijf, nooit last van schuurplekken of dat ie doorlekt. Goeie koop dus!
Ik waarschuw je alleen wel, ik heb bijna 2 maanden op mn deken moeten wachten.. die kleine maatjes moeten heel vaak speciaal gemaakt worden omdat ze bijna nooit op voorraad zijn. Misschien heb je mazzel en hebben ze er toevallig nog eentje. Maar het kán ook vrij lang duren.
Ik heb de Rhino's van Horseware en ben er dik tevreden mee. Heb er 1 van 6 jaar oud waaraan Dennis ook gewoon compleet mee van de grond getild is door een KWPNer met spelen en ieder jaar eens de was in gaat en die is nog steeds perfect waterdicht. Alle HH, S&K, Premiere enz schuren snel, deze nooit!
Ik wilde graag ook 2 dekens bestellen bij de paardendrogist, maar dan een medium dek. Maar 130/165 (Amigo Turnout 1200D Medium) hoe groot is is dat dan eigenlijk? Heb voor Donder nl een 95/125 Bucas Pony Irish Turnout Light gekocht, maar deze is veel te licht.
Als je nu 95/125 hebt is 130/165 natuurlijk veel te groot. De laatste cijfertjes zijn de onderlengtes en 125 cm en 165 cm is natuurlijk een groot verschil
Mijn pony heeft van Bucas een tussenmaatje 120cm onderlengte, dus ik hoop dat die amigo 120cm ook past...
Eliine
Geplaatst: 05-09-09 11:01
volgens mij komen bucas en amigo aardig overeen qua maat maar het blijft natuurlijk toch altijd passen. Niet iedere deken valt hetzelfde ook al is het dezelfde maat.