Nakomelingen Fabe 348

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fries94

Nakomelingen Fabe 348

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 09:14

Heb jij ook een nakomeling van fabe ? :D
cool :) wat zijn jou vervaringen mee ?
-lief
-betrouwbaar
-zwak in de achterhand ( kom misschien ook door training)
-SPRINGT ! :D
- is in de zomer bruin ;)

p.s foto'' er bij zou ook leuk zijn ! ;)

Afbeelding
Afbeelding

Ania

Re: Nakomelingen Fabe 348

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 09:19

Fabe zwak in de achterhand? Ik denk dat je je vergist ;) Voor zover ik weet fokt Fabe juist een krachtige achterhand :j

Maar mijn ervaring met Fabes:
Slim, grapjas, werklustig, strijdlustig, laat volwassen in de kop vroeg in het lichaam.

Marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 09:36

Onze Ietske is een Fabe x Jochem voor foto's zie profiel :+

Zwak in de achterhand kan ik me ook niet in vinden }> Mijn ervaring is dat ze inderdaad bovengemiddeld slim zijn, graag voor je werken, graag alles heel goed willen doen beetje overijverig, wel een sterke eigen wil hebben, erg aanhankelijk zijn naar eigen mensen en eigen paarden uit de kudde, vreemde mensen en vreemde paarden erg terughoudend, een fijn karakter, en de mijne blijft gelukkig mooi zwart 8-) en is een hele fijne en lieve mama zonder overdreven "zeurderig" te zijn op het veulen.

Algemeen vind ik Fabe's paarden met veel rasuitstraling, mooie hoofdjes en mooie bovenlijn i/d hals, hoofd/halsverbinding zou wat lichter mogen.

Veel plezier met je paardje!

Fries94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 09:58

Ania schreef:
Fabe zwak in de achterhand? Ik denk dat je je vergist ;) Voor zover ik weet fokt Fabe juist een krachtige achterhand :j

wij hadden haar laten keuren en was zwak in de achter hand maar dat meisje die er toen opreed had haar bij een haar stil laten staan , maar nu train ik haar 4 keer in de week en word al veel beter ;)

de fabe familie is geweldig :D

gomir

Re: Nakomelingen Fabe 348

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 11:54

FB -> BKR