Vakantieganger gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Siers83

Vakantieganger gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 19:52

Sorry als t verkeerd staat.

Ik ben dus op zoek naar een meisje dat met haar haflinger op Texel op vakantie is geweest. Ze had haar hafje gestald bij Van der Linde in De Cocksdorp. Ze ging op dinsdag 9 aug. (dacht ik) weer naar huis met de boot van 9.00. Ze heeft daar bij de boot een gesprekje gehad met mijn vriend over vakantie met je paard wat ik dus erg graag eens zou willen doen. Ze heeft toen een tip gegeven over een plek waar je heen kunt met je haflinger en waar er alleen maar hafjes zouden zijn, volgens mijn vriend. Hij weet niet meer waar dat was of hoe t heette, vandaar mijn oproepje. Het zou in t zuiden van t land zijn.

Amigo_

Re: Vakantieganger gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:52

De vakantie die die gene bedoelde is een vakantie van uit Het haflingerforum. En hun gaan altijd naar wateren

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 22:04

Nee dat was t niet, dacht eerst ook dat ie dat bedoelde. Maar dit schijnt echt een manege ofzo te zijn. Moet denk ik in brabant zijn

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:07

Is het niet bij de Tschogglberg? Die organiseren ruiterkampen ed, en hebben een haflingerfokkerij. Ze zitten in Bergum Friesland ;)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:40

Probeer het eens op het Haflinger forum.... allemaal meiden en jongens met Haffies