Nakomelingen van El beauty

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eldion

Nakomelingen van El beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 01:52

Heehee!!

Heb jij een nakomeling van El beauty, plaats dan even een bericht ik ben namelijk erg benieuwd.
Ik heb zelf een zoon van El beauty genaamd El dion.

Groetjes Helma

LovesHerPony

Re: Nakomelingen van El beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 07:31

Ik heb er 1 gehad. El Darwin (vroeger Naughty Boy). Pony had veel talent, maar het klikte niet tussen ons, daardoor heb ik hem verkocht.

Eldion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 10:42

LovesHerPony schreef:
Ik heb er 1 gehad. El Darwin (vroeger Naughty Boy). Pony had veel talent, maar het klikte niet tussen ons, daardoor heb ik hem verkocht.

Okee, jammer dat het niet klikte!!
Het zijn fijne pony's.

lianne125

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 11:50

nou dan meld ik mij ook maar even.... heb een nu 9 jarige merrie genaamd felicity van bokshout (el beauty x Oldert's Jupiter). ze is inmiddels 3 jaar in mijn bezit en heb met haar m1 dressuur gereden. wegens bereiken van 18 jarige leeftijd daarmee gestopt. pony was ook te heet en gestresst op wedstrijd. wel een zeer talentvol beestje. rijd haar nu thuis op M2/ Z1 nivo. springen kan ze ook als de beste maar heel heet op de hindernis. ik heb haar nu drachtig van Lord S.

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 07:12

Eldion schreef:
LovesHerPony schreef:

Okee, jammer dat het niet klikte!!
Het zijn fijne pony's.

Dat vind ik juist niet :+ Ze zijn vaak zo gek als een deur. En meestal (op de mijne na dan :P) veel te snel, schrikken overal van enz. Ze kunnen wel geweldig springen en zijn ook goed inzetbaar voor de dressuur voor de ruiters die dat kunnen handelen. Ik had helaas een slome. Die hadden we wel beter voor de hulpen gekregen, maar toch het wilde niet klikken, nu is ie naar een manege gegaan (dit zou waarschijnlijk ook de enige El Beauty in een manege zijn)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:08

Hier ook een El beauty nakomeling. Geweldig dier met het karrakter wat bij een nakomeling van El beauty hoort. Trekt graag zijn eigen plan, maar kan ook goed compromis maken. Zeer leuke gangen en leuk uiterlijk. Hij is inmiddels al weer rond de 13 maar zo gezond als een vis. Heeft het altijd heel leuk gedaan in zowel de dressuur als de springsport, maar word nu vooral recreatief gereden. Lekker mee naar de bossen en niet bang voor een flink galopje, maar ook goed terug te nemen. Heeft wat rare fratsen, maar dat ligt mee aan de opvoeding die hij vroeger heeft gehad.
Afbeelding
Afbeelding

Heb een paar jaar geleden nog leuk contact gehad met de eigenaar van El beauty, helaas is hij veelste vroeg gestorven.

he lovesherpony, wist iet dat je ook een El Beauty had joh. Er zijn zoveel nakomelingen van El beauty dat er vast wel meerdere op manages staan.

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:15

draaakje schreef:
he lovesherpony, wist iet dat je ook een El Beauty had joh. Er zijn zoveel nakomelingen van El beauty dat er vast wel meerdere op manages staan.

Had ;) El Darwin was een El Beauty X Condor Ox .
Moest veel bloed zijn :P . En El Beauty's op manege's lijkt mij geen slim plan (eerlijk gezegt ook nog nooit ergens gezien :S ). Ze zijn over het algemeen erg druk en hebben veel energie, lijkt me niet bepaalt de meest geschikte manegepony. Talent hebben ze wel veel maar over het algemeen gaat het bij maneges niet om talent maar kinderen leren rijden en daar kun je dus beter mee beginnen met een rustigere pony, maar nu ga ik wel heel erg off topic :P

Eldion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 11:15

bedankt voor al jullie reacties was erg benieuwd er zijn er natuurlijk nog heel veel!!
lees bij alle van jullie toch wel dat het karakter toch wel overeen komt met de mijne, El dion. El dion is echt eenkenning het is een schatje tegen mij,, hij werkt als de beste voor mij maar zodra er iemand anders in de buurt komt heeft die zijn oren alweer plat in zijn nek! Bijten trappen of wat dan ook heeft die nog nooit gedaan. Het is echt een talentvolle pony, zo'n pony als dion zou ik nooit meer terug kunnen krijgen !!

bedankt!

s4nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 18:47

mijn eerste pony was een el beauty.
hele fijne pony, kon super springen was alleen wel onwijs heet. ik ben wat keren de bak door gecrosst :P
Heb dr vorig jaar op 23 jarige leeftijd in laten slapen.