Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eldion schreef:LovesHerPony schreef:Ik heb er 1 gehad. El Darwin (vroeger Naughty Boy). Pony had veel talent, maar het klikte niet tussen ons, daardoor heb ik hem verkocht.
Okee, jammer dat het niet klikte!!
Het zijn fijne pony's.
Ze zijn vaak zo gek als een deur. En meestal (op de mijne na dan
) veel te snel, schrikken overal van enz. Ze kunnen wel geweldig springen en zijn ook goed inzetbaar voor de dressuur voor de ruiters die dat kunnen handelen. Ik had helaas een slome. Die hadden we wel beter voor de hulpen gekregen, maar toch het wilde niet klikken, nu is ie naar een manege gegaan (dit zou waarschijnlijk ook de enige El Beauty in een manege zijn) 

draaakje schreef:he lovesherpony, wist iet dat je ook een El Beauty had joh. Er zijn zoveel nakomelingen van El beauty dat er vast wel meerdere op manages staan.
El Darwin was een El Beauty X Condor Ox .
. En El Beauty's op manege's lijkt mij geen slim plan (eerlijk gezegt ook nog nooit ergens gezien :S ). Ze zijn over het algemeen erg druk en hebben veel energie, lijkt me niet bepaalt de meest geschikte manegepony. Talent hebben ze wel veel maar over het algemeen gaat het bij maneges niet om talent maar kinderen leren rijden en daar kun je dus beter mee beginnen met een rustigere pony, maar nu ga ik wel heel erg off topic