This week you can see Ampere offspring at the KWPN paardendagen. This event will take place in Ermelo, Netherlands. More info at www.kwpn.nl You will find the the english version of the website
Quir
Geplaatst: 17-08-09 16:59
Ampère by Rousseau? I know some foals from the auction this year.
Ik ben bij de afstammelingen keuring geweest 28-08-2009 Ampère (Rousseau x Flemmingh)
Het waren stuk voor stuk ruim voldoende ontwikkelde veulens die ruim voldoende in het rechthoeksmodel staan. Plaatjes om te zien! De draf is goed van ruimte met een zeer goed lichaamsgebruik. De veulens galopperen makkelijk aan en hebben dan een goede ruimte. In beweging gaan de veulens bergop, hebben dan veel balans, houding en kunnen goed schakelen. De kampioen Eos Utopia (Ampère x Negro) liet zich super goed zien! en kreeg applaus.
Ik ben heel erg benieuwd wat de veulens in de toekomst brengen, zelf heb ik mijn merrie van ObeliskxUlster ook laten dekken door Ampère en tot nu toe ben ik erg tevreden over de nakomelingen die ik heb gezien.
Voor een nieuwe hengst vind ik dat Ampère met 3 nakomelingen tijdens de finales tijdens de KWPN paardendagen in Ermelo goed vertegenwoordigd was in de finale.