Hoi allemaal,
Ik rij paard bij een soort van 'manege' Het is geen manege van dom achter elkaar aan rijden maar echt voor ejzelf rijden.
Nu hebben een maandje geleden een draver gekocht ,, echt een lief paard:) Maar het probleem is hij is zo snel en laatst begon die te protesteren en begon te steigeren. Want het paardje is 7 jaar en heeft bij de vorige eigenaar alleen buitenritten gelopen en sulky gereden. Nu mocht ik dus als eerste op het paard m, het ging harstikke goed tot dat hij er geen zin emer in had. Daar zijn we nu over heen door hem een buitenritje te gunnen en hem eens te leren springen. Nu ishet probleem eigenlijk ik kan de alleen op omdat die voor de andere meiden te snel is en hun onrustig in de hand zijn en hij heel gevoelig is,, hebben jullie miss iets waardoor hij rustig wordt ,, ik mag hem nu bijna elke dag rijden omdat het zo in het begin ook goed ging,, maar misschien een of andere middeltje wat goed is of een andere hulpmiddel?
verder doet die alles springen vind die geweldig en kan die harstikke goed ,, stelling en buiging gaat ook beter ,, maar hoe wordt die minder snel ? Hebben jullie hier iets voor?
Alleen serieuze reacties
Bedankt