Nakomelingen Coed Coch Dorian?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Nakomelingen Coed Coch Dorian?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 17:18

De Pony van m'n opa heeft als vader Coed Coch Dorian, Ben wel benieuwd naar andere nakomelingen van deze hengst om te vergelijken met die pony!

Dit was de pony vorig jaar :)
Afbeelding

gomir

Re: Nakomelingen Coed Coch Dorian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:55

FB -> WPC

Nicole

Re: Nakomelingen Coed Coch Dorian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 09:12

het is voor het eerst dat ik hier coed coch bloed zie..
Mijn alder eerste welsh had als vader coed coch olfire.
Helaas is deze hengst overleden aan kanker en heb een hele lijn vol papier coed coch welshjes gekent zo eveneens mijn aller eerste pony (men tante zelf gefokt, werkte bij een coedcoch fokker)
Mijne was een hengst helaas men moeder heeft hem laten castareren en was nog toen de enigste hengst met vol papier coed coch bloed, maarja niks aan te doen.

Maarja sorry voor die off topic reactie.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 09:55

Nicoletje92 schreef:
het is voor het eerst dat ik hier coed coch bloed zie..
Mijn alder eerste welsh had als vader coed coch olfire.
Helaas is deze hengst overleden aan kanker en heb een hele lijn vol papier coed coch welshjes gekent zo eveneens mijn aller eerste pony (men tante zelf gefokt, werkte bij een coedcoch fokker)
Mijne was een hengst helaas men moeder heeft hem laten castareren en was nog toen de enigste hengst met vol papier coed coch bloed, maarja niks aan te doen.

Maarja sorry voor die off topic reactie.

Deze pony heeft niet helemaal Coed Coch bloed. Ze heeft aan d'r vaders kant volgens mij wel erg veel coed coch. Aan d'r moeders kant zou ik zo even niet weten.. Ik ben hier inderdaad ook nog nooit iemand met Coed Coch bloed tegengekomen.. Daarom opende ik ook een topic :) Kan natuurlijk ook komen omdat dit inprincipe Engels bloed is? Tenminste Deze pony komt officieel uit Groot-Brittanie..