Nakomelingen van Weltmeyer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MaartJ

Nakomelingen van Weltmeyer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-09 17:03

Hallo :)

Ik kon hier zo snel geen topic over vinden dus ik hoop dat ik goed gezocht heb..
Nou zoals de titel al zegt, wie heeft er hier een nakomeling van Weltmeyer?
Waarom ik dit vraag? Er was vandaag een fotograaf bij ons op stal en daar stond ik even mee te praten op het moment dat ik met mijn paard richting paddock ging om te longeren.
Het grappige was dat hij zo 5 punten op kon noemen waar mijn paard het moeilijk mee had omdat dit schijnbaar toch van Weltmeyer af zou komen. Daarbij moet je denken aan: Traag achterbeen, slecht voor het been, eigenzinnig karakter (niet te dwingen), moeilijk ruggebruik, weinig druk accepteren etc. etc.
En nu is het paard dat ik rij niet eens een directe afstammeling van Weltmeyer maar van zijn zoon Whisper en aan moederskant stamt hij af van de hengst Jackson.
Ik zou het wel leuk vinden als jullie hier wat zouden kunnen vertellen over jullie nakomelingen van Weltmeyer..

Nou ik ben benieuwd!

Groetjes Maartje

Spijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 20:02

MaartJ

Re: Nakomelingen van Weltmeyer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-09 20:20

Dank je wel :) Maar dat is al een ouder topic... Zal eens kijken of ik daar nog in mag reageren..