Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nou, Nevi is ook opgenomen middels een thuiskeuring, maar daar was ik zelf niet bij
En ik woon niet in Zuid-Holland, dus kan je daar verder niet mee helpen
). Is prima bevallen, inderdaad geen gesleur met een jong veulen, en in de meeste gevallen laten ze zich toch totaal niet zien op zo'n keuring, dus die premies hecht ik niet zoveel waarde aan.
komt netjes op afspraak bij je thuis, plaatst de chip bij je veulen, maakt foto's, trekt DNA van moeder en kind en klaar is Kees. 
En het is zo'n gedoe met moeder en kind op pad. 

KootMiraDrum schreef:Die van mij is 2 weken geleden thuis opgenomen (ja, ZuidHolland, bij Wassenaar). Kostte me op dat moment alleen de benzinekosten, voor de rest komt een factuur. Ideaal!
snowdon schreef:Wij gaan hoogstwaarschijnlijk ook voor een thuiskeuring bij het veulen
Zo'n veulenpremie zegt mij echt helemaal nietsEn het is zo'n gedoe met moeder en kind op pad.

ragna schreef:Ik vind een keuring ook een hele goed leerschool voor een veulen. Stress, wassen, trailer. Ja een die lintjes zijn bijkomstig.

KootMiraDrum schreef:Hmm, mijn 2 jarige ging er anders graag op, ook in haar up op weg naar de opfok. Hoort gewoon bij de opvoeding.
Roos13 schreef:Een veulen van 3 maand en een 2jarige is wel een groot verschil... Een 2 jarige staat al veel steviger op zijn benen.
Maar goed, iedereen voed zijn veulen anders op. En ik vind, als het niet hoeft 3 uur in de trailer, waarom zou je het dan doen.
Aleen maar voor een lintje..... dus alleen voor het plezier van de eigenaar.

Roos13 schreef:ragna schreef:Ik vind een keuring ook een hele goed leerschool voor een veulen. Stress, wassen, trailer. Ja een die lintjes zijn bijkomstig.
Dat weet ik, maar vind je 3 uur in een trailer en bekaf zijn op een keuring een goede leerschool?
Ik vind dat gewoon veulentjes pesten. Ze krijgen alleen maar een hekel aan de trailer.
Vooral als het dan nog heet weer is......