Forever d'arco ter linden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iwouldstay_

Forever d'arco ter linden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 22:34

Hallo.
Ik ben van plan een veulen te kopen, en zijn vader is Forever d'arco ter linden.
De moeder is een redelijk kloeke, maar zeer lieve mensgerichte merrie.
Kwpn .. Ouders zijn bekend, maar ik weet het zo niet. :D
Het veulen is nu 1 week oud, en ontzettend mensgericht & lief. Staat bij ons op de manege, en ik heb hem weten geboren worden. *D
Nou zo ik willen weten of er iemand de vader kent, of zelf nakomelingen van Forever kent/geeft.

lientjeds

Re: Forever d'arco ter linden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:43

JulieDR op bokt hier heeft een veulen van Forever d'Arco ter Linden.

Der is een website van die stal, overigens :
http://www.hoeveterlinden.be

Volgens mij is het pas zijn eerste jaargang overigens, gezien de hengst pas 4jaar oud is. Dus je gaat niet zoveel nakomelingen vinden, en ook nog niet teveel info over de sportprestaties van Forever d'Arco.

Wel van zijn volle broer, Amaretto, die heb ik enkele weken terug nog zien starten in 1.50-1.60m parcours in Hickstead onder een Ierse ruiter

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:52

Julie heeft inderdaad een heel leuk veulen van hem! Foto's te vinden hier op bokt en je kunt Julie altijd eens pb'en.

Hij heeft enkele wedstrijden bij de vierjaars meegelopen met goeie resultaten en wordt momenteel in Gesves gestart op het BK jonge paarden.

Voor meer info denk ik dat je best eens naar de eigenaars van Forever kunt bellen (telefoonnummer is op de site te vinden) en ik heb je een PB gestuurd.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 18:38

Ik heb een Forever veulen van nu 4 maand (foto's in onderschrift). Is een stevig veulen, levendig maar braaf. Als je meer wil weten kan je me gerust een pb'tje sturen!

janderegelaaJarig
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 23:25

En mochten mensen uit Nederland ermee willen dekken dan kun je contact op nemen met mij want ik heb het in het vat zitten.