Het verhaal erbij is ook nog heel leuk!
Gisterochtend zag ik dat Faemina hars had aan beide tepels, dus mijn broertje en zusje opdracht gegeven haar overdag in de gaten te hoduen (aangezien ik weg moest helaas) Ik had mijn broertje gevraagd om om 4 uur smiddags te kijken, en mij te bellen als de melk druppelde. Om 10 voor 4 belde hij mij op, ja hoor, de melk druppelde. Ik zat ongeveer 3 kwartier van huis weg, dus wij in de auto terug naar huis. Toch eerst maar even doorgereden naar de wei (ligt aan huis maar is toch wel paar minuten wandelen vanuit huis als ze in het achterste land staan) We gaan de wei in en ik zeg tegen mijn vriend 'het lijkt wel of ze bezig is'. Hij dacht dat ook al en nog geen 30 seconden later steekt er al een pootje uit!

Faemina heeft even gezocht naar een mooi plekje om te gaan liggen, en binnen een minuut was het ook gebeurt. We hebben gewoon getuige mogen zijn van een bevalling in de groep, midden in het weiland in het zonnetje. Wat wil je nog meer?

De 2e verassing was natuurlijk dat het ook nog eens een merrie blijkt te zijn, dus we hebben een kentucky veulentje nu
Ze is waarschijnlijk bruin, maar voor de zekerheid wacht ik nog even het DNA onderzoek af.Ze is overigens bestemd voor de verkoop

Hier zijn de foto's!

!!