Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
blue_kim schreef:hallo, ik heb even een vraagje.
een collega van mij wil een pony kopen voor haar nichtje.
de pony zelf heet jip. vader is young wilsome adrian moeder is griften steins daisy.
nou kan ik over de vader een hoop op google vinden maar over de moeder helemaal niks.
nou vroeg ik mij af of iemand de moeder kent. of weet of het een new forest pony is.
de huidige eigenaar zegt dat Jip stamboek papieren heeft. ik ga er dus vanuit dat zij ermee bedoelen dat hij in het new forest stamboek opgenomen zou moeten zijn. kan ik dat misschien ook ergens op internet zoeken, welke pony's er opgenomen zijn in het stamboek?
en dan nog een vraagje, weet niet of het hier toegestaan is, maar ze vragen voor de pony 7000,- de pony is 1.47m, geboren op 30-03-1998 (11 jaar oud dus), loopt m niveau en wordt verkocht met alles er op en dr aan qua tuig etc. zelf vind ik dit belachelijk veel geld, maar ik heb totaal geen verstand van new foresters.
kan iemand mij verder helpen aan informatie.

Citaat:meen dat Adrian verkocht is naar België
naomi_s schreef:Young Winsome's Adrian verkocht!
De zwarte prestatiedek en fokhengst Z2 Dressuur en Z springen Young Winsome's Adrian (v.Duke's Forest Antares x Oosterbroek Arthur) is verkocht aan Stal Prinsenhof's uit Kaulille - Bocholt, België.
Adrian zal tot 14 juni beschikbaar voor de fokkerij blijven bij Mw C. Groen te Molenend.
Daarna zal hij bij Stal Prinsenhof's beschikbaar zijn en zal door Michelle Wuyts worden uitgebracht in de Z1 dressuur.
bron: http://www.brummerhoeve.nl