Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). En al helemaal als hij uiteindelijk niet van Samber blijkt te zijn, want dan ben je er nog minder dan niks mee opgeschoten.
Cassidy schreef:Dan zou ik het anders aanpakken dan lukraak maar DNA te laten testen. Als je alleen de vader hebt (of een mogelijke vader hebt) wordt je nog niet veel wijzer. En als het een kleinkind van Samber zou zijn, heeft de hele DNA test al geen zin meer.
Je krijgt met een DNA test alleen een hoogstmogelijke waarschijnlijkheid, en geen 100% sluitend antwoord.
Ik zou mijn geld aan andere dingen besteden, waar jij en je paard mee lol aan beleven.
D_Desteny schreef:Als 1 van jullie nou een paard heeft waarvan je weinig weet,
wil je toch ook zo veel mogelijk te weten komen?
gem schreef:D_Desteny schreef:Als 1 van jullie nou een paard heeft waarvan je weinig weet,
wil je toch ook zo veel mogelijk te weten komen?
ben ik helemaal met je eens, maar ik zou er geen geld aan besteden als ik, naast vage vermoedens, geen concrete aanwijzingen had.
Ik heb even in je profiel gespiekt, en ik zou de vriendin van je moeder van wie jullie Desteny hebben gekocht nog maar eens proberen te polsen. Van welke paardenmarkt, misschien nog de naam van de verkoper, misschien zat er al een chip in waaruit je informatie kunt halen, enz. enz.
besita schreef:waarom heb je geen papier bij je ruin ..
"er zou Samber kunnen inzitten " is niet genoeg om op DNA te kunnen testen ..je moet echt echt per vaderpaard waar je wil op testen betalen ...en misschien is het wel van één of andere zoon van Samber ..of uit een dochter van Samber
mischien is het beter om eens een goede zoektocht naar de papieren van je paard te doen ..waar die het laatst zijn gebleven
flyfly schreef:De geboortedatum van je paard, klopt die of is dat maar een gokje. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een hengstenhouder nog een merrie laat dekken in november. Het dekseizoen eindigd op 1 september. Daarna worden alleen nog merries gedekt die zijn teruggekomen.