Ik heb een keer een lord sinclair gereden voor iemand. Heb nog steeds spijt dat ik die toen niet zelf gekocht heb. Was echt een super fijn beest met 3 goeie gangen. Enigste nadeel aan dat paard was dat ie een hol voorbeen had en dat is dan alleen nog maar een nadeel voor de keuringen. Maar ik vond het echt een fijn beest. Was trouwens een lord sinclair x flemmingh
Unicorn07
Geplaatst: 09-09-09 14:10
Hoi,
Ik heb sinds kort ook een Lord Sinclair merrie, ontzettend lief en aanhankelijk en ze heeft hele mooie ruime gangen. Ze is nog niet helemaal in topconditie en daardoor soms nog wel een tikkie lui, maar dit gaat steeds beter. Heel veel mensen die haar voor het eerst zien vinden het een bijzonder paard, ze is mooi, maar ze straalt ook iets van rust uit, terwijl het toch zeker geen "schijndood" paard is. Ben erg blij met haar!
donsangy
Geplaatst: 09-10-09 14:59
Ik heb een Lord Sinclair x Flemmingh merrie.
Superbraaf, maar ook met veel pit. In de omgang heel makkelijk en lief en met rijden kan ze wel pittig zijn.
MeMar
Geplaatst: 20-10-09 15:53
Ik rijdt ook een Lord Sinclair X Flemmingh
Met alles vrij schuw en schrikkerig.. In omgang wel zeer lief Met rijden een beetje pittig en schrikkerig, maar leert snel.. In het begin ook totaal niet aanhankelijk, nu na een jaar begint ze zich wel aan mij te hechten heb ik het idee
lalunamyo
Geplaatst: 13-11-09 19:09
Even zoekfunctie gebruikt met lord sinclair en toen kwam ik hier terecht
ik heb zelf een 4jarige Lord sinclair x caprimond !
super lief groot paard met mooie bewegingen, het kan een echte eyecatcher zijn maar ook een slungel maar ze is natuurlijk nog jong ! lekker actief, niet gemeen..
Loopt al L2, alle klasses binnen paar wedstrijden uitgereden.. 200 punten etc :S dus nu rustig aan gaan doen in de L2.. nouja, kheb ook wel eens 155 gehad hoor, dat was een dramamoment
foto`s in profiel
lalunamyo
Geplaatst: 13-11-09 19:11
zijn trouwens wel oude foto`s..... hier was ze 3 jaar, inmiddels is ze al weer stukken meer in verhouding :_)
Mooie foto's! Ze ziet er erg herkenbaar uit haha...een echte Lord Sinclair!! En wat goed he, nu al L2....
liesjeee
Geplaatst: 17-11-09 13:13
mooie foto's idd! doet me denken aan mijn paardje best herkenbaar wat je zegt dat die echt soms een slungel kan zijn en soms een echte eyecatcher! heb ik precies zo
lalunamyo
Geplaatst: 17-11-09 19:00
bedankt
ja, komt vooral dat ze erg aan het groeien is , en het een lang paard is maar ze begint nu echt mooi de breedte in te gaan, zal even foto zoeken
hebben jullie nog wat foto`s ?
manueeltje84
Geplaatst: 17-11-09 20:12
Ik heb een 6 jarige lord sinclair op stal staan. Mooie bruine ruin van 1.75m groot. Kan fijn bewegen, achterbeen iets minder. Is M 2 dressuur met de punten voor het Z1. Het is een braaf paard, loperig en oplettend, maar verder geen gekkigheid.
lalunamyo
Geplaatst: 19-11-09 18:26
Klopt, van mij is ook fris, af en toe bokje, maar zou nooit rare dingen doen om je eraf te krijgen