ervaringen met Stal Schutte? (Hengst Kanut/Cyrell)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_noukie_

ervaringen met Stal Schutte? (Hengst Kanut/Cyrell)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 19:40

Wie o wie heeft er ervaring met Stal Schutte, waar ze verschillende hengsten aanbieden..
http://link.marktplaats.nl/264908841 (http://www.schutte-meijer.nl/)
ik ben namelijk opzoek naar een hengst voor mijn merrie, maar aangezien dit haar eerste veulen wordt, ben ik opzoek naar een niet al te dure hengst, maar wel een met papieren (aangezien ik geen papierloze veulens wil fokken).
Ik moet nog eens goed kijken welke hengst het beste bij mijn merrie past, maar ben allereerst opzoek naar ervaringen met deze stal.
Is het proffesioneel? Dekken de hengsten KI? Kortom, wie kan me hier meer informatie over geven?

pippalex

Re: ervaringen met Stal Schutte? (Hengst Kanut/Cyrell)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 20:02

Prima stal, en vriendelijke mensen, zeer zeker proffesioneel!
Heb nog geen ervaring met hun fokkerij gedeelte, maar heb voor volgend jaar ook zeker intresse in een van hun hengsten.

En ik denk dat je het beste even contact op kan nemen met de mensen van stal, die kunnen je het beste antwoorden geven op je vragen.

_noukie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 20:33

pippalex schreef:
Prima stal, en vriendelijke mensen, zeer zeker proffesioneel!
Heb nog geen ervaring met hun fokkerij gedeelte, maar heb voor volgend jaar ook zeker intresse in een van hun hengsten.

En ik denk dat je het beste even contact op kan nemen met de mensen van stal, die kunnen je het beste antwoorden geven op je vragen.

Oke, ga ik zeker doen..
ben alleen nog heel nieuwsgierig of jij toevallig weet of de paarden KI dekken..
Anders is het voor mij zowiezo te ver weg..

edit: Heb het antwoord al gevonden :o

pippalex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 20:41

Zelf weet ik het niet zo uit mijn hoofd, maar ben nu wel benieuwd, ik denk dat sowieso Cyrell natuurlijk dekt, of heb ik het mis?

beenyman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:44

Ik heb er zo'n 4 jaar geleden een paard gekocht. Leuke mensen, vriendelijk en proffesioneel.

Het fokkerij gedeelte was toen volgens mij nog niet aanwezig, dus daar kan ik weinig over zeggen.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 08:07

EHK --> F-AM