Keuring Rolde op andere locatie.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

haffiegirl

Keuring Rolde op andere locatie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 13:37

Aan de deelnmers, juryleden, genodigden en andere geïnteresseerden,

Het Bestuur van de KVTH afd. Drenthe heeft n.a.v. de weersvooruitzichten besloten de Centrale Keuring 2009 van a.s. zaterdag 18 juli niet op de gebruikelijke locatie, De Grote Brink in Rolde, te laten plaatsvinden, maar in Assen bij:

Hippisch Centrum Sunrise Stables
Baggelhuizen 2
9405 VD ASSEN
www.sunrise-stables.nl

ROUTEBESCHRIJVING:

Via Afsluitdijk (A7):
Vanaf Amsterdam richting Hoorn/Den Oever over de A7. Bij Den Oever richting Leeuwarden. Vanaf de Afsluitdijk richting Sneek/Heerenveen. Bij Sneek volgt u de A7 richting Heerenveen. Bij Heerenveen volgt u de A7 naar Groningen. Bij Groningen via de A28 richting Zwolle. U neemt afrit 33 (Assen/Smilde). Aan het einde van de afrit neemt u de rontonde voor driekwart richting 'assen centrum'. U gaat bij de verkeerslichten linksaf (Balkenweg). Bij het 3e verkeerslicht gaat u rechtsaf (Europaweg Zuid). U neemt de 1e weg naar rechts (Witterhoofdweg). Vervolgens rijdt u over de A28 heen, aan de rechterkant bevindt zich Sunrise-Stables. U neemt de 1e weg naar rechts (Baggelhuizen).

Via Zwolle (A28):
Bij Zwolle vogt u de A28 richting Groningen. U neemt afrit 33 (Assen/Smilde), aan het einde van de afrit gaat u naar rechts, Bij het 2e verkeerslicht gaat u rechtsaf (Europaweg Zuid). U neemt de 1e weg naar rechts (Witterhoofdweg). Vervolgens rijdt u over de A28 heen, aan de rechterkant bevindt zich Sunrise-Stables. U neemt de 1e weg naar rechts (Baggelhuizen).

Er bestaat voor de deelnemers de mogelijheid om stallen te huren € 20,00 per dag/stal incl. strooisel. Geef uw naam en aantal boxen door aan ondergetekende. Afrekenen op de dag van de keuring bij het Secretariaat. Reserveren van de stallen is noodzakelijk!

Het dagprogramma blijft hetzelfde.

Wij hopen als Bestuur dat u allen a.s. zaterdag een fijne keuringsdag heeft.

Namens het Bestuur KVTH afd. Drenthe

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 13:43

Hey dank je wel voor het bericht
Ik kom dan wel niet met een paard maar ben wel aanwezig want wil graag even kijken
Mooie locatie trouwens
Waar word er gekeurd , in de bak ?
Dat is wel even anders lopen dan i.p.v gras

had ik daar gestaan haha , is me eens eerder gebeurd maar dan met een opgepoetst paard , had ik me vergist in de dag , was ik een week te vroeg

haffiegirl

Re: Keuring Rolde op andere locatie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 13:48

De paarden worden idd voorgebracht op het zand in de bak :)
Ik vind het een goede zaak, morgen wil het flink gaan regenen. Nu kunnen de paarden en voornamelijk de veulens ook niet onderuit gaan omdat het zo glad is op het gras.

deHogewal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 16:19

het is een prachtige locatie en ik denk dat we hier veel plezier gaan hebben deze dag.
de zandbodem is vast goed, gezien de luxe daar.

iedereen die komt , tot zaterdag ! :)