Nakomelingen PRE hengst Zam & NRPS merrie First One gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

roestig

Nakomelingen PRE hengst Zam & NRPS merrie First One gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 09:38

Ik ben wel benieuwd naar de veulens van de ouders van mijn merrie. Qua formaat, gedrag, talent etc. Ook of er meer kruisingen van Zam rond lopen. Ik weet dat haar moeder(First One, NRPS) voor haar minimaal 1 veulen heeft gehad. En haar vader(Zam/Redondo, PRE) zeker meer.

http://www.allbreedpedigree.com/index.p ... _font=1&l=

Hoe kan je foto's plaatsen? Dan plaats ik een foto van Rusty(Kaya)

roestig

Re: Nakomelingen PRE hengst Zam & NRPS merrie First One gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 11:13

Ik bedoel trouwens geen veulens van First One en Zam samen.. Die zijn er namelijk, op Rusty na, niet.

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:20

Hoi,

Ik heb thuis een Cruzado staan, vader is Zam/Redondo en moeder is een KWPN. Hij wordt in april 2 jaar, hij is een hele lieve hengst.
Ik heb hem op i oktober gekocht van een handelaar waarbij ik werk op stal, ik zag hem binnenkomen samen met een appaloosa gevlekte pony, ik dacht die is van mij!
Later heeft hij nog op de Joustermerke gestaan, gelukkig niet verkocht! En nu kon ik hem kopen. ik ben daar trouwens de eigenaar van Zam/Redondo ook nog tegen gekomen, was leuk praten met haar!
Hij heeft een super vriendelijk karakter en voor een 2 jarige hengst is het een super schat!
Hij leert erg snel en we hebben al een kleine band wat hopelijk steeds sterkere band wordt!
Ik verwacht dat hij een e-pony tot net een paard blijft qwa hoogte. Rond de 1.59m denk ik zo.

Groetjes Arashah