zo staat ze er momenteel bij:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
met vetkussentjes incl. Nu staat de weide zowiezo korter, dus zal wel even geen kwaad kunnen. De podogrow krijgt ze nu ook als vorm van beloning, en bij het halster omdoen in de weide. uiteraard wordt ze deze winter wel netjes bijgevoerd. joostvangestel schreef:patrick76 schreef:Jonge pony's kun je eigenlijk niet te veel voeren.
Eerlijk gezegd is dat niet waar. Ik ken wel meer dan 1 jaarling die ooit bevangen zijn geweest. Combinatie van aanleg en voeren, dus het is mogelijk.
Overigens vind ik Beyonce er nog niet echt gevaarlijk uitzien.
zitake schreef:Ok bedankt, ik vroeg het mij voornamelijk af. Nu valt het nog mee, het is nog niet zo erg dat ze tegen hoefbevangen aan staat ofzo, maar ik vroeg me af hoe het bij anderen zit. Ik zie meestal van die smalle jaarlingen en die van mij wordt een heus bolletjemet vetkussentjes incl. Nu staat de weide zowiezo korter, dus zal wel even geen kwaad kunnen. De podogrow krijgt ze nu ook als vorm van beloning, en bij het halster omdoen in de weide. uiteraard wordt ze deze winter wel netjes bijgevoerd.
maar idd ruwvoer krijgt ze wel genoeg, momenteel staat ze ook nog altijd buiten en zal wel de hele winter zo blijven, mss naar het voorjaar toe wat beperkter.