ús mooie veulen Famke Elisa:D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneMaaike17

ús mooie veulen Famke Elisa:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 11:51

7 mei 2009, ik kreeg een smsje van 'mams' dat ons veulentje geboren is. precies 1 dag na mijn verjaardag! in het bericht stond vermeld dat het veulen (godzijdank) gezond was en... een MERRIEVEULEN!!! een hengstenveulen was natuurlijk ook welkom geweest, maar een merrieveulen betekende dat het misschien dit keer wel mocht blijven!! dolblij dat ik natuurlijk was moest ik toch nog een nachtje wachten voordat ik thuis was omdat ik toen niet thuis was. maar het veulen was nog steeds leuk toen het al 2 dagen oud was!!!

Haar naam is Famke Elisa, een heerlijk fris ding. De plannen zijn om haar als halfjarige in de opfok te doen en haar er dan op een gegeven moment er weer uit te halen. ik mag haar van 'paps' houden om haar dan op 3-jarige leeftijd in te rijden. Mag dan ook trots zeggen dat "mijn" mooie veulentje hartstikke snel leert!!! hij kan nu al bij mama weg aan het halster+touw. Ging een aantal weken terug met haar een paar rondjes om het erf doen ZONDER mama!!! Je kan je voorstellen dat dat best leuk was ;)

Genoeg "gekletst" hier wat foto's van m'n kleine monster ;)

Afbeelding
Hier een foto van haar volle broer Volmer-Olrik, toen hij 8 maanden was is hij verkocht.

Afbeelding
Anne-Maaike(ik dus) met het kleine monstertje :D

Afbeelding
Famke-Elisa tegearre mei Emma-Karin

Afbeelding
Lekkerding :P

Afbeelding
mei mem :D

Afbeelding
met mama in de paddock

Afbeelding
nog een keertje

Omdat ik haast nooit thuis ben wat in natuurlijk wel jammer vind met zo'n klein monstergeval in de stal die natuurlijk groeit als kool kan ik alleen in het weekend met haar aan de gang... toch vind ik dat ze harstikke lief is, en dat ze snel leert. ik heb natuurlijk het geluk dat er heel veel mee "geprutst" wordt door... iedereen eigenlijk :D Nu maar hopen dat het een mooi, fijn rijdier wordt.. zo niet.. dan kunnen we in ieder geval zeggen dat het als veulen een heerlijk ding was :D

en.. wat vinden jullie van Famke-Elisa??

suuske

Re: ús mooie veulen Famke Elisa:D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 21:33

Dat is een mooi veulentje en dat roze halstertje enig gewoon.

Berdien

Re: ús mooie veulen Famke Elisa:D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 21:39

ITP -> KS-ITP