Haar naam is Famke Elisa, een heerlijk fris ding. De plannen zijn om haar als halfjarige in de opfok te doen en haar er dan op een gegeven moment er weer uit te halen. ik mag haar van 'paps' houden om haar dan op 3-jarige leeftijd in te rijden. Mag dan ook trots zeggen dat "mijn" mooie veulentje hartstikke snel leert!!! hij kan nu al bij mama weg aan het halster+touw. Ging een aantal weken terug met haar een paar rondjes om het erf doen ZONDER mama!!! Je kan je voorstellen dat dat best leuk was
Genoeg "gekletst" hier wat foto's van m'n kleine monster

Hier een foto van haar volle broer Volmer-Olrik, toen hij 8 maanden was is hij verkocht.

Anne-Maaike(ik dus) met het kleine monstertje

Famke-Elisa tegearre mei Emma-Karin

Lekkerding

mei mem

met mama in de paddock

nog een keertje
Omdat ik haast nooit thuis ben wat in natuurlijk wel jammer vind met zo'n klein monstergeval in de stal die natuurlijk groeit als kool kan ik alleen in het weekend met haar aan de gang... toch vind ik dat ze harstikke lief is, en dat ze snel leert. ik heb natuurlijk het geluk dat er heel veel mee "geprutst" wordt door... iedereen eigenlijk
Nu maar hopen dat het een mooi, fijn rijdier wordt.. zo niet.. dan kunnen we in ieder geval zeggen dat het als veulen een heerlijk ding was 
en.. wat vinden jullie van Famke-Elisa??