[TI] wie helpt mij met alles rondom een keuring?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

emke2001

wie helpt mij met alles rondom een keuring?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 21:44

Hallo,

Ik wil heel graag een keer met mijn 2 jarige Irish Cob merrie naar een keuring, maar heb hier totaal geen verstand van!!
Nu vroeg ik me af, of er misschien enthousiaste mensen zijn die mij hier het een en ander over willen vertellen en leren en misschien samen met mij naar de keuring willen gaan.
Ik zoek dus iemand die dit leuk vindt om te doen en het is niet mijn bedoeling iemand anders (betaald) mijn merrie op de keuring uit te laten brengen.

Het is een merrie met hele goede papieren en ik verwacht eigenlijk dat ze het eens best goed zou kunnen doen op de keuring......
Maar misschien denken we dat allemaal wel van onze eigen tinkertjes haha

Groetjes,
Emke

Shayla

Re: wie helpt mij met alles rondom een keuring?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 14:22

Hoi Emke ,

Bij welk stamboek zit je ? ;)
Er zijn heel veel mensen die je vast wel het een en ander kunnen vertellen , maar het is per stamboek anders.

Dus als we dat weten , dan komen we al snel een stapje verder. ;)

emke2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 15:38

Ze staat ingeschreven in het Irisch Cob stamboek.
Vader Ster hengst Maestro, moders ster merrie Nakira.

Groetjes

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 21:15

Hoe heet je tinker?
Ik verzorg bij de eigenaar van Maestro en Nakira stond daar bij de buren. Helaas is Nakira overleden. Een volle zus van jou tinker is als jaarling kampioen geweest in frankrijk dus de afstamming zit wel goed.

emke2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 10:56

Ja, dat klopt! Ik ben een paar keer gaan kijken toen Chelsea, zolas ze heet een veulen was en ben toen ook naar de hengst Maestro gaan kijken.
Wat erg dat Nakira overleden is!
Staan de eigenaren van Nakira daar nog wel wel?
Ik heb ook geprobeerd contact met hun te leggen via de mail, hoe het met ze gaat en of zij het misschien leuk vindt mij te helpen, omdat het toch haar eigen fokafstamming is.
Ik weet niet zeker of het mail adres wat ik gebruikt heb nog het juiste is, want het is toch 'meer dan 2 jaar geleden.
Chelsea is ook een mooie tinker aan het worden, ze lijkt sprekend op haar vader en zoals jij weet ziet die er erg goed uit, toch! Hoe groot is Masestro eigenlijk, want ze blijft maar groeien!

Groetjes