Elando (Diarado) naar de keuring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PrimaDonna

Elando (Diarado) naar de keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 21:21

Hallo,
Hier een kleine update van mijn hengstveulentje van Diarado. Afgelopen vrijdag zijn wij naar de keuring geweest in Bunschoten. Helaas viel de beoordeling van de jury behoorlijk tegen. Mams is namelijk een mix van stamboeken en met een Duitse vader wordt je er toch helaas op afgerekend met toch ook wel onbegrip van wat mensen langs de kant. Zelfs degene die van het KWPN het lintje uitreikte zei dat het over drie jaar wel heel anders kan zijn.... laten we daar dan maar op hopen. Een beetje erkenning van het KWPN zou toch wel fijn zijn. Des al niet te min een 2e premie.
Mar goed hier dan de foto's ...oordeel zelf ( heb ze van de site van melissen.nl afgehaald moet ze nog bestellen)
Weet trouwens nog niet of ik hem aanhou maar dat even ter zijde.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Charly1989

Re: Elando (Diarado) naar de keuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:47

Wow Knap beestje hoor.
Diarado is niet alleen een super paard maar fokt dus ook nog eens goed :D..
Heel veel plezier met deze knapperd.

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:50

Vind dat je een erg gaaf veulen hebt! Voor een springgericht veulen zitten er erg goede bewegingen in en mag je echt niets anders dan heel trots zijn!! Keuringen is en blijft een politiek spelletje...

Bieketjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:55

Ik vind dat je best heel erg trots mag zijn op je prachtexemplaar! Ik ben het helemaal eens met liliputter.. Keuringen, da's vaak een naam hebben en das alles..

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:58

Vaak wel inderdaad, gelukkig is het niet altijd zo maar met name in de hengsten is de naam stiekem toch wel belangrijk...

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 00:04

Wat presenteert hij zich stoer zeg! Echte Diarado-attitude. Ik vind hem mooi ontwikkelen zo ik het kan zien tussen de letters door. Tja, en wat jou nu gebeurt is precies waarom ik eerder al aangaf dat ons veulen van Diarado x Chellano Z ondanks dat het een plaatje is niet naar de keuring gaat.
Hebben haar vanavond wel helemaal opgedoft voor uitje naar een selectie morgen, hopelijk kunnen we wat mooie foto's maken dan. Ik had haar trouwens opgegeven als zwartbruin, maar de chipper heeft er zwart van gemaakt en was 99% zeker dat ze geen schimmel ging worden.