Aangezien het op een uur rijden afstand is zijn we er tot zaterdag niet toe gekomen om het paard te bekijken en eerlijk gezegt hadden we ook geen gedachten om een paard te kopen.
Nu we voor zaken in de buurt waren hebben we de kennis gebeld of we het paard konden bekijken nu we toch in de buurt waren.
Het was liefde op het eerste gezicht
, en mijn vriend heeft hem zaterdagavond gekocht
.Hij heet Inventor X en is 6 jaar, bereden en wat we zaterdag en zondag met hem gedaan hebben was hij heel braaf.
Woensdag komt hij en ik kan vertellen dat het zweet in mijn handen staat.
Flash gaat tijdelijk naar vrienden en maandag komt mijn trainer zodat we kunnen kijken wat we met hem gaan doen en in hoeverre de laatste maanden hem hebben aangetast en evt Flash door hem laten dekken.
Hij is een jaar niet bereden en staat sinds 8 maanden 24 uur in een donkere stal
.Als hij woensdag komt kan hij rustig op de wei zijn plekje vinden.
Hier wat foto´s van onze kanjer, let niet op mijn outfit het zat dus helemaal niet in de planning
.http://www.gescabonline.com/caballo/inv ... This=true&

, dat is echt vreselijk. Hopelijk komt hij er snel bovenop bij jullie. Succes!
dus dat zal wel niet al te snel gebeuren. Zet hem wel lekker buiten en geef hem vooral veel tijd!
.
, ik ga hem zeker verwennen hij heeft mijn hart gestolen ben verliefd whahaha
heeeeel veel plezier samen!
.
.

maar lekkere kennis is het dan wel zeg
dat die jullie niet eens de waarheid verteld. Maar waarom had je je eigen paardje weggebracht? of heb ik daar over heen gelezen?