Ik ben op zoek naar een PRE dekhengst (APTO!) die cremello of perlino van kleur is. Weet iemand er een?(of is die kleur toch niet toegestaan? Ik heb wel gezocht maar niet gevonden
Bij Lusitano's zie je ze vaker volgens mij....)Groetjes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bij Lusitano's zie je ze vaker volgens mij....)
wou ik ook, maar toen ik een topic opende kreeg ik de volle laag

) 
zazaza schreef:Bedankt voor je tip! Die in heeg was een perlino en een lusitano.... ik zoek echt een PRE. Ik weet dat ze er in Nederland niet zijn waarschijnlijk, maar misschien weet iemand er toevallig een in het buitenland, of komt iemand er toevallig met surfen op internet eentje tegen
nombrado schreef:zazaza schreef:Bedankt voor je tip! Die in heeg was een perlino en een lusitano.... ik zoek echt een PRE. Ik weet dat ze er in Nederland niet zijn waarschijnlijk, maar misschien weet iemand er toevallig een in het buitenland, of komt iemand er toevallig met surfen op internet eentje tegen
misschien een witte met veel licht pigment? (pink?)
lagavita schreef:?? Ze zegt toch wat ze zoekt heel expliciet. Nee een perlino of een cremello is geen witte met licht pigment (gewoon straight albino)
nombrado schreef:lagavita schreef:?? Ze zegt toch wat ze zoekt heel expliciet. Nee een perlino of een cremello is geen witte met licht pigment (gewoon straight albino)
hmmm....twas eigenlijk een vraag naar de vraagsteller....
In haar vraag komt naar voren, dat ze graag een kleur wil fokken toch?
Misschien kan ik beter een antwoord van haar afwachten