wij hebben zopas een merrie gekocht van havidoff x wolfgang ,ze heeft vorig jaar een prachtig veulen gehad van Warkant v/h gestelhof. en wij hebben haar veulen van dit jaar erbij gekocht.eentje van caballo d'altiere (jonge springhengst). maar wij kennen niet zoveel van het fokken en wouden eens graag eens iemand zijn mening hebben. het is de bedoeling dat het veulen een goed spingpaardje zou worden.de merrie heeft wel wat bloed op zitten... ik was aan het denken aan Damiro F , of nescio iemand ervaring met deze hengsten? ik wacht op jullie reacties
Laatst bijgewerkt door petraaken op 22-06-09 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:tags toegevoegd.
petraaken
dit is een foto van mijn merrie. de bedoeling van het veulen is om er mee te gaan springen , 1.10 , 1.20 hoger hoeft voor mij echt niet! maar zoals ik al zei we hebben de merrie en haar laatste veulen (caballo d'altiere) gekocht.en we kennen ze dus eigenlijk niet dus weten niet wat ze kan of wat haar veulens gaan kunnen ...
LDRD
Geplaatst: 26-06-09 09:51
Havidoff bloed matcht goed met Ooseven (cq Rubinstein). Misschien iets om in die richting te denken?