Ik zoek info over de haflinger merrie Viola. Ik heb 7 jaar gelede bij een handelaar gekocht en weet totaal niet wat haar achtergrond is. En die zou ik graag wille weten. Viola is een merrie van 16 jaar ze is gebore op 25 maart 1993. De vader van Viola is Stereo van de Haflinger Hoeve (Hf. K. 126) en de moeder is Iris (Hf. K. 4164). Ze komt van een fokkerij uit Vorden (Gld.). Dus als jullie meer wete over haar zet hier een berichtje.
Groetjes Marjolein
petraaken
hoi heet jou viola toevallig viola van de lokershof? wandt de moeder van mijn merrie heet wel zo en als ze zo heet heb jij dan nog toevallig foto`s van haar veulen vialda??
Marjo_89
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-09 20:40
nee ze heet gewoon viola
Aranel
Geplaatst: 22-06-09 20:45
Om te beginnen zou ik de spelfout uit de titel halen, staat het meteen netter
Verder denk ik dat het héél moeilijk gaat worden voor je om meer informatie over je haf te krijgen, gezien het feit dat het 7 jaar geleden is dat je haar gekocht hebt..
Maargoed niet geschoten is altijd mis
Marjo_89
Als er papieren bij zitten staat daar meestal ook de fokker op. Je kan met hem contact opnemen. Misschien dat er in het paspoort nog oude eigenaren ingeschreven staan. Dan kan je die bellen ofzo. Succes ermee
Wij hebben ooit een merrie gehad waarvan de moeder Viola heette. Ik heb geen idee welk nummer ofzo, we hebben daar geen gegevens meer van. Ze heette zelf Viooltje van den Hemel.