Aandachtspunten: Ze is vrij klein, dus graag wat een groter fokkende hengst, ze is wat sabelbenig, de lendenen zouden wat beter bespierd mogen zijn en de rug is wat week (deels ook ouderdom nu). De hengst moet met name een goede galop vererven (erg belangrijk punt).
Ik heb een heel mooi, maar wat klein veulen van Turbo Magic uit haar, en een Houston enter wat erg erg goed en veelbelovend uitziet. Ik wil graag een dressuurhengst, mag ook een jonge hengst zijn uit een goede, bewezen merriestam.
Liefst niet een al te dure, omdat ze niet zo makkelijk drachtig meer wordt.
Atlanta haar afstamming is: http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=51539
Atlanta is een hannoveraans paard. Graag zou ik weer wat terug fokken op Argentan, maar is geen must. Andere opties zijn met goede argumenten ook zeer welkom!
Foto's: Sorry, niet super handige om te beoordelen...

Haar veulens staan op www.avencis.dds.nl
Ben benieuwd!
, de beslissing om haar nog een keer te laten dekken kwam wat snel en onverwacht) ) aan het twijfelen tussen Equador (daar heeft ze bij de vorige eigenaar een mooi veulen van gehad die mooi is uitgegoeid) en Junior STV. Van die laatste ben ik erg weg van het type; meestal geen hele grote paarden, maar wel paarden met een goeie houding en veel lichaamsmassa en goed bewegen. Bovendien staat hij ook nog in de buurt; hoef ik dus niet ver te reizen, dat wil ik niet meer met die merrie en heb ik altijd vers sperma.