Misschien kunnen jullie me helpen.... Ik heb ergens iets gehoord over een medisch inlegvel dat je in je paardenpaspoort moet hebben. Nou is mijn ruin ingeschreven bij het ICS (daar ben ik trouwens geen lid van) Moet/kan ik dit inlegvel aanvragen bij het ICS of gaat dit via de dierenarts? En weten jullie de evt. kosten en of het verplicht is....... en vanaf wanneer? Of krijg je een geheel nieuw paspoort? En kan dit ook als je geen lid bent van het stamboek?
ik zou even kijken of het er niet al in zit zo niet, dan kan je het aanvragen bij het stamboek, ik denk alleen wel dat je dan lid moet zijn. anders kan je het misschien ook via het knhs doen?
Ik ga even kijken op je site.... dank je wel. Mijn Joey is 1 mei 6 geworden.....dus dat vel zal er niet inzitten dan? Of bedoelen ze dat deel waar de stickers worden geplakt met de entingen enz.?
er staat bovenaan iets in de trant van medische gegevens.
Janine_L
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-09 11:04
Ik ga vanavond, thuis, even kijken in zijn paspoort........ Ik heb je site gelezen Diana en begrijp dat ik dan nog net op tijd ben het moet voor 30 juni dit jaar aangevraagd zijn.
Nou ja als 't er niet inzit zal ik vanavond meteen actie ondernemen. Bedankt voor de info alvast.
Mijn tinker is van 2002 en daar zit het vel er ook in, maar dan in het engels. (ook ICS) Er staat dan boven Medicinal Treatment, in mijn paspoort zit het bijna achterin, bladzijde 31. Hoop dat je er iets aan hebt
Janine_L
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-09 11:13
Inderdaad...... gevonden, in't paspoort. Heel uitgebreid ook nog eens. Bedankt voor jullie hulp!!