Mijn 4 (verzorg)veulentjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

appelxkiwi

Mijn 4 (verzorg)veulentjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 18:04

Hee!
Zoals beloofd zijn hier de foto's van mijn verzorgveulentjes. :D Nu komt alleen het rare; de namen weten we nog niet, haha.
Hun eigenaar heeft de namen nog niet gezegd, dus die komen later nog. :) De foto's heb ik zelf gemaakt. :D
3 veulens stonden in de wei, 1 stond op stal. Van het veulentje dat op stal stond, hebben we niet echt een mooie foto.

Dit het het veulen dat binnen stond, zijn moeder is een beetje bang, waardoor het veulen ook bang is.
Gelukkig durft ie al wel naar ons toe te komen! :D
Afbeelding

Dit is een heel leuk veulentje, maar vind ons nog best spannend. Ze vind het het leukste om zelf op onderzoek uit te gaan, haha.
Afbeelding
Afbeelding

Dit is een veulentje dat echt super mooi loopt! Hij draaft echt prachtig. Hij is nog wel een beetje bang voor ons, maar we konden
zijn neusje al wel aaien! :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is het leukste veulentje! :o Ze is nu 6 dagen oud, maar we kunnen al lekker met der knuffelen. Ze vind het heerlijk om op der rug te worden gekrabbeld. Haar moeder is al 25, maar rent nog volop in de wei!
Afbeelding
Afbeelding

Sweetgirl1

Re: Mijn 4 (verzorg)veulentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:08

wat oud van de laatste veulen.. 25 jaar en dan nog een veulen

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:11

Wat leuk zeg!

btw* zijn genoeg merrie's die op de 25ste nog een veulen krijgen hoor!

Wat zijn het allemaal? Merrietjes Hengstjes? Vind ze super leuk!

appelxkiwi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 22:18

Treace @ Toen ik hoorde dat ze 25 was, vond ik haar ook super oud! Maar nu ik haar in de wei heb zien rennen, denk ik dat ze het nog makkelijk aankan. :D Ze 'zweeft' over de grond en met haar staart omhoog. :)

Thomas @ Het 3e veulen op de foto's is een hengstje, de rest zijn allemaal merrie's. Ik ga er morgen weer heen en natuurlijk nog meer foto's maken, haha. :D

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:59

25 jaar is een acceptable leeftijd nog :j
ken zat merries die na hun sportcarriere lekker fokmerrie worden.
niets beters dan in de weide vet worden en eens per jaar zo'n frummel uit te poepen en weer de hele zomer grasjes eten toch?