Kan iemand mij helpen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bloem24

Kan iemand mij helpen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 17:32

Hoi allemaal!

Mijn inmiddels 8 jarige kwpn merrie Lynn (stamboeknaam U2) van 1,77 groot mist een klein stukje in haar stamboek!!
Ik kwam laatst op een leuke site.. www.stalplaten.nl en daar kan je een bordje laten maken met de stamboom van je paard..
Nou staat mijn paard ingeschreven bij www.paardenfokken.nl maar ze mist nog een heel klein stukje.
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=278083 << Dit is de link van de stamboom van mijn merrie.
Zoals jullie zien staat er bij de moedersmoeder niks, in haar paspoort staat de merrie ROULETTE.
Ik zal dit dan ook even op paardenfokken.nl neerzetten.
Maar na roulette weet ik het ook even niet meer, ik ben al grondig op zoek geweest op google en allerlei andere site's maar kan maar niks te weten komen!
Heel misschien is er hier wel iemand die het zo op kan noemen of iemand die met me mee kan zoeken!
Het kwpn reageert niet op mijn e-mails.

Hier een foto van mijn merrie :
Afbeelding

Dankjewel!

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 19:26

Er staan 4 generaties ouders op het papier van je paard. Als er verder niks bij staat zal de afstamming waarschinlijk onbekend zijn.