Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als ze daar nog niet op staat, kun je haar zelf invoeren.
) leentje1975 schreef:dat is een gezwel wat de vorige eigenaar verzuimd heeft om weg te laten halen en ze zou dit al jaren hebben volgens de madam waar ik haar van kocht, omdat ik haar nu twee maanden heb en haar in verwaarloosde staat heb gekocht heb ik haar eerst bij laten komen, beetje gewicht erbij laten eten en alle ellende van de afgelopen maanden wat laten verwerken, als we wat verderop in het jaar zijn en er niet zoveel vliegen meer zijn gaat ze naar de kliniek en laat ik het weghalen, wat ik erg jammer vind van de vorige eigenaar dat ze het niet weg hebben laten halen toen het nog klein was, had een boel ellende gescheeld want ik heb al met de dierenarts overlegd, en het weghalen is geen probleem maar er komt wel een giga wond voor terug, die wel heelt maar toch het had zo niet gehoeven, maar aangezien dit paard de afgelopen jaren verschillende eigenaren heeft gehad is het toch moeilijk om hierover te oordelen de ene denkt makkelijker dan de ander.
ik ben van mening dat het er niet hoort, het paard heeft er last van dus het moet er weg......