Ik vraag me af wat voor Arabiertje dit is,En mischien, weten jullie mischien van welke vader/moeder zij is?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, nu worden we toch wel nieuwsgierig eigenlijk wie haar ouders zijn.
Xantaatje schreef:We hebben haar in 2005 gekocht bij het horse team in Urk , er zaten inderdaad geen papieren bij. Op dat moment vonden we dat niet belangrijk want ze had/heeft een super lief karakter, nu worden we toch wel nieuwsgierig eigenlijk wie haar ouders zijn.
Als het goed is heeft ze zelf ook een veulen gehad, ook die weten we niet te achterhalen helaas. Bij het horse team kwamen ze ook niet verder, dus dat is geen optie.
Inderdaad heb ik over het DNA testen ook wel vaker iets gehoord, maar dat schijnt niet zo makkelijk te zijn hoorde ik.
Ik ben trouwens de moeder van Naoompje![]()
We hebben foto's beken van scapino en het zou zo maar kunnen inderdaad
Nog meer opties voor vaders?![]()
sherif schreef:Gissen naar potentiele ouders is not done hierin.
anneliesdj schreef:sherif schreef:Gissen naar potentiele ouders is not done hierin.
En ook nogal nutteloos omdat het 'lijken op elkaar' geen enkele garantie geeft en ook geen enkel bewijs.
Dat ze vos is en een kol heeft wil niet zeggen dat haar vader dat ook had, ze kan evengoed uit een zwarte of schimmel hengst komen.
anneliesdj schreef:sherif schreef:Gissen naar potentiele ouders is not done hierin.
En ook nogal nutteloos omdat het 'lijken op elkaar' geen enkele garantie geeft en ook geen enkel bewijs.
Dat ze vos is en een kol heeft wil niet zeggen dat haar vader dat ook had, ze kan evengoed uit een zwarte of schimmel hengst komen.
Het is puur nieuwsgierigheid geen must
We mogen toch wel een beetje wegdromen?
Gideon_R schreef:Helaas kun je niet aan de hand van DNA van een nakomeling de ouders vinden. Zo werkt DNA typering niet.
Je kunt alleen al dan niet voor 100% vaststellen dat de opgegeven ouderdieren ook werkelijk de vader en de moeder van de nakomeling zijn, niet andersom.
Dus: Als je niet weet wie de mogelijke vader(s) en moeder zijn, dan heeft DNA typing ook geen enkele zin...
Jammer he, maar goed het blijft ons tutje hoor of we er nou ooit achterkomen of niet.anneliesdj schreef:sherif schreef:Gissen naar potentiele ouders is not done hierin.
naoompje schreef:anneliesdj schreef:En ook nogal nutteloos omdat het 'lijken op elkaar' geen enkele garantie geeft en ook geen enkel bewijs.
Tja, ik ben gewoon nieuwschierig. Ik ben niet echt op 'zoek' ik zal het alleen leuk vinden ALS iemand wist wie haar vader/moeder is