Hoe werken keuringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miraza

Hoe werken keuringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 22:56

Hallo,

Ik heb een 1 jarige Welsh A merrie en omdat ik nu nog niks met haar kan wilde ik met haar naar een keuring gaan.
Maar hoe gaat dat in z'n werk, jury? En waar moet ik me dan aanmelden en hoe moet ik me voorbereiden? Moet ze conditie hebben, en een voorbreng halster?...

Misschien zijn er al een aantal topics over jaarling keuringen, maar ik kan ze even niet vinden...

Hopelijk krijg ik veel antwoorden!

Scum

Re: Hoe werken keuringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 08:41

--> F-AM

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:33

Ieder stamboek heeft zo zijn eigen regels en manieren van voorstellen. Aangezien het hier om een Welsch merrie gaat verplaats ik dit even naar het juiste forum.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:37

[WPC] vragen over welsh keuring...??

[WPC] Vragen over keuringen.

Er wordt een heleboel met je topic gesleept, en ik heb ook nog weer een mod-toevoeging...
Bovenstaande topics bevatten voor een heel groot deel ook jouw vragen. En daar staan ook links in met handige tips.
Ik sluit dit topic.
Als je vragen net niet helemaal beantwoord worden in die topics, dan mag je daar je vragen opnieuw stellen. Ook als dat betekent dat je een oud topic omhoog haalt, voor een echte on-topic vraag, is dat toegestaan.