Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beauty_J schreef:owjah ho ekan ik nou in vredesnaam een avater er in plaatsen:S dan is ie weer te groot en dan is dat weer mis:S
0ojannekeo0 schreef:Ik heb een contango x jazz, veel mensen denken dat het een heel moeilijk paard is. Juist in tegendeel. Wil dondersgraag werken, denkt goed mee, en wil constant leren, anders vind ze het saai worden.
Uit die merrie heb ik een Vivaldi veulen (dus twee keer jazz erin) en dat is helemaal niet te merken. Nog nooit zo'n braaf veule gehad.
roybrit schreef:0ojannekeo0 schreef:Ik heb een contango x jazz, veel mensen denken dat het een heel moeilijk paard is. Juist in tegendeel. Wil dondersgraag werken, denkt goed mee, en wil constant leren, anders vind ze het saai worden.
Uit die merrie heb ik een Vivaldi veulen (dus twee keer jazz erin) en dat is helemaal niet te merken. Nog nooit zo'n braaf veule gehad.
veulens kun je nog goed over al aan laten wennen die vinden alles (nog normaal)
als je die 3 jaar in de opfok gooit en je vist hem er uit kan die ineens heel anders zijn!
Careano schreef:Nou, ik heb een paar maanden een Jazz-merrie gereden en dit is echt de liefste die er isZe is wel heel sensibel, maar wil hard werken en leert heel erg snel. Het is dus echt niet zo dat alle Jazzen moeilijk zijn.
Vaak hebben ze vaak wel veel kwaliteit, en met de juiste ruiter komt dat er ook echt wel uit denk ik.
Roybrit, dat is niet helemaal waar hoor, je kunt aan een veulen echt wel merken wat hij voor type wordt. Onze merrie was een doetje als veulen en is het nu nog steeds, en ons hengstje was al een druktemakertje als veulen en is dit nu ook nog steeds, haha.