site over de gelderse paardenfokkerij

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

diktrom

site over de gelderse paardenfokkerij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 09:24

Hallo allemaal,

Ik ben zelf een site gestart over de Gelderse paardenfokkerij met allerhande informatie over de gelderse paarden en de fokkerij daarvan.
Via deze weg wilde ik de site onder jullie aandacht brengen. Ik hoop dat mijn site wat extra's kan toevoegen aan de reeds aanwezige site's.
De site is nog niet af en er zullens steeds onderwerpen aan toegevoegd worden en de reeds aanwezige onderwerpen zullen worden uitgebreid.
Via deze link is de site bereikbaar:
http://http://geldersepaardenfokkerij.come2me.nl/

Zoeken met google levert nog niet veel resultaten omdat de site nog niet hoog in de ranking staat.

Verder sta ik natuurlijk open voor suggesties, aan- en opmerkingen.

Groetjes en veel lees plezier!!!

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 12:23

diktrom

Re: site over de gelderse paardenfokkerij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 16:27

Onwijs bedankt, had ik nog niet gezien!!!!

diktrom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 01:33

Op de site kan je onder andere informatie vinden over:
dekhengsten oa Parcival, Alexandro, Koss, Elegant, etc, fokkerij, literatuur, historie, gelderse paarden in de sport, evenementen kalender, stal de Ringhoeve, Pascal, advertenties en hopelijk ook verhalen van gebruikers.

diktrom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 01:34

Op de site staan veel links naar oa filmpjes op you tube

diktrom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 07:35

Hoi,

Heb de site weer een beetje bij gewerkt. Staat nu een heel mooi filmpje van Pascal op. Zelf de compilatie gemaakt met Dvinx en daarna muziek van youtube er onder gezet.
Verder is de hengsten site wat verbeterd.
Hebben jullie nog suggesties en wat vinden jullie er nu van??
Sta open voor elk commentaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:20

Als je open staat voor commentaar dan wil ik wel wat geven :o

Zo te zien heb je de lijst van Gelderse hengsten gekopieerd van de site van Van Lijssel. Je noemt nogal wat hengsten Gelders die dat in mijn ogen niet zijn.

diktrom schreef:
Ik ben zelf een site gestart over de Gelderse paardenfokkerij met allerhande informatie over de gelderse paarden en de fokkerij daarvan.
Via deze weg wilde ik de site onder jullie aandacht brengen. Ik hoop dat mijn site wat extra's kan toevoegen aan de reeds aanwezige site's.

Het klinkt heel nobel maar ik vind je hengst Pascal er heel prominent aanwezig en het is in mijn ogen dus meer een site over jullie eigen Gelderse fokkerij. Niks mis mee hoor, daar niet van, maar echt een algemene site over Gelderse paardenfokkerij vind ik het niet en je noemt het wel zo.

Ik zou de algemene info zeker houden en wat aanpassen (splitsen naar algemeen en jullie eigen fokkerijfilosofie)

De foto op de homepage vind ik niet heel bijzonder, doordat het wazig is niet heel herkenbaar gelders.

Des te meer site's van Gelderse fokkers des te beter, want er is idd niet veel.
Verder vind ik de site er aardig uitzien, kalender is leuk.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:26

Als ik nog 1 klein slordigheidje aan mag stippen. Bij hengsten uit de oude doos staat enorm groot Cabouchon. Het is Cabochon, zonder u ;)

diktrom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 00:34

Klop idd die kopieen maar het leuke is dat door ze aan te klikken je op de site van van Lijssel terecht komt zodat de bezoeker van mijn site ook gelijk contact krijgt met andere belangrijke sites. lijkt me juist een voordeel. Hoe meer er aan elkaar gelinkt wordt hoe beter het GP gepromoot wordt.

Pascal heeft maar 1 pagina de rest gaat over het GP. Valt mijn inziens dus wel mee met dat de hele site over Pascal zou gaan. Wat zou je zelf doen als je een hengst had? En ja het zijn mooie foto's van hem, volgens mij mogen die best gezien worden. Overigens op de begin pagina schrijf ik ook dat we GP's fokken, ik zie ook niet in waarom wij onze filosofie moet verkondigen op deze site. Dat is niet de bedoeling. De bedoeling is meer om informatief te zijn mbt tot de GP fokkerij algemeen, dat GP's ook lekker sporten, er moet nog een pagina bij over opvallende fokmerries, kortom mensen moeten na een bezoek aan de site denken: he zo'n gelders paard is zo gek nog niet! dan heb ik mijn doel bereikt.

Bij de hengstenpagina zal ik een toelichting plaatsen op de selectie.
Cabouchon heb ik fout geschreven, dank voor het aanstippen.

diktrom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 00:38

foto is wazig maar ik vond het juist een mooi effect, mogelijk heb je gelijk. Ik zal eens kijken.

stoffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 16:05

Ik vind het een beetje te veel van Lijssel

diktrom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 21:08

Kan je uitleggen hoe je dat precies bedoeld? De site is nog in ontwikkeling he. Ik probeer verder aan niemand meer of minder aandacht te geven.