Ik zie weleens foto`s van shetlanders met geknipte manen. Vraag me altijd af wat daar de reden voor is? Persoonlijk ben ik heel trots op de grote bos manen van mijn shetje,en haal er dus ook nooit iets af. Vlecht hoogstens zijn voorlok,zodat het niet zo in zijn ogen hangt. Ook de staart knip ik alleen een heel klein stukje bij(zodat hij er niet op gaat staan). Wat vinden jullie van het knippen?
ligt eraan, bij sommige pony's vind ik het wel leuk lijken. zal ook zeer waarschijnloijk de reden zijn waarom de meesten het doen
of om de manen weer gelijk te krijgen
janflicka
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-09 18:43
Enige shetjes waarbij ik het leuk en pittig vind staan zijn die mini fjordjes. Weet even niet de naam,maar ze hebben ook zo`n aalstreep. Verder zie ik een shetje liever met een grote bos manen en volle staart.(maar dat is puur een persoonlijke voorkeur natuurlijk)
ik heb ook een soort van minifjord, maar ik vind zijn lange manen toch wel erg mooi hoor
janflicka
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-09 18:48
Elinaa schreef:
ik heb ook een soort van minifjord, maar ik vind zijn lange manen toch wel erg mooi hoor
Ik zou zelf ook daar niet aan knippen Maar kan me nog iets voorstellen bij een mini fjordenlook... (heb trouwens even op de site gekeken,die van je onderschrift) en er staan leuke paardjes op!
Anoniem
Geplaatst: 21-05-09 18:52
dankje
de rechter is 2 jaar, de linker 1 dag
jolandje
Geplaatst: 21-05-09 20:00
ik ga écht niet knippen in de manen van mijn paardjes alleen als het echt nodig is, joanna heeft zo'n gigadikke bos dat ik net achter de oortjes een klein stukje hebt weggeknipt , dan zit het halster beter, de staart is nog niet te lang die kam ik lekker mooi uit, maar ze is nog maar net 1 jaar geworden dus groeit alles nog