Ik ben benieuwd wie er nog meer een elcaro x zeoliet heeft... Mijn 5 jarige merrie schijnt nog een 4 jarige volle broer te hebben. Ik ben benieuwd wat voor paard dit is... Iemand die iets weet?
Ketaki
Geplaatst: 20-05-09 18:02
sjaakiekira schreef:
Ik ben benieuwd wie er nog meer een elcaro x zeoliet heeft... Mijn 5 jarige merrie schijnt nog een 4 jarige volle broer te hebben. Ik ben benieuwd wat voor paard dit is... Iemand die iets weet?
elcaro is een zoon van de hengst zeoliet.
weet je zeker dat dit klopt
sjaakiekira
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-09 18:23
Ja ik weet zeker dat dit klopt. Ze zeggen dat er gebruik is gemaakt van lijnenteelt (maar ik vind het inteelt)
Die 2 vind ik op Paardenfokken dus denk zo dat er een van jou is en die andere de broer wat jij bedoeld?
Zo niet dan zijn er nog meer mensen geweest die dachten dit kunstje uit te halen in het kader van lijnenteelt Riskant hoor, komen er bij paarden dan niet ook afwijkingen voor? Aangezien dit bij mensen wel het geval kan zijn bij "inteelt"
Ben overigens wel benieuwd naar het karakter van jouw merrie? Aangezien ze hier altijd roepen Zeoliet geeft verdriet en dat Elcaro ook niet de makkelijkste nakomelingen geeft.
sjaakiekira
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-09 22:49
Ja klopt de merrie is van mij. Ze heeft geen afwijkingen en heeft in februari ook een gezond veulen op de wereld gezet .
Karakter is een beetje brutaal, maar ik denk dat dit komt omdat ze met de fles is grootgebracht. Verder is het een geweldig lief paard