Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

femke27 schreef:Kun je ajb wat doen aan dat prikkeldraad dat ik op diverse foto's voorbij zie komen doen? Ik vind dat doodeng in combinatie met een nieuwsgierig veulen. Hij kan er hele lelijke wonden van krijgen, en het hangt op hoofd hoogte.......
Het is je goed recht om het doodeng te vinden, maar ik vind het een beetje raar om dat aan TS te gaan vragen. Zijn jouw zaken immers niet
! Maya schreef:Wat een droppie! Mooi recht staat hij ook al op z'n pootjes! Gefeliciteerd!femke27 schreef:Kun je ajb wat doen aan dat prikkeldraad dat ik op diverse foto's voorbij zie komen doen? Ik vind dat doodeng in combinatie met een nieuwsgierig veulen. Hij kan er hele lelijke wonden van krijgen, en het hangt op hoofd hoogte.......
Volgens mij is het nog altijd de eigenaar hun eigen keuze / besluit wat voor afrastering ze gebruikenHet is je goed recht om het doodeng te vinden, maar ik vind het een beetje raar om dat aan TS te gaan vragen. Zijn jouw zaken immers niet