Bedankt voor de leuke reacties allemaal. Ik ben nog steeds een beetje in roes. Mijn vader en ik vinden het altijd best spannend. Het is dan ook telkens een 'klein' wondertje...
amaze schreef:Van Harte met de kleine meid !
Ze is nog wel een beetje wankel he ?

Is ze rond de uitgerekende datum geboren ? Maak je gauw weer nieuw fotos ,ik ben wel benieuwd hoe ze zich ontwikkelt!
Heeft ze al witte haren om haar ogen ?
Ze is eigenlijk een dikke week te vroeg gekomen. Ik dacht zelf dat het nog wel een weekje ging duren. Had de merrie s'avonds nog binnen gezet, en toen was er weinig of niets te zien. Dus ik dacht... Gelukkig heb ik zo een vader die goed bij de pinken is.
Hij belde me snachts op toen het alarm ging (woon 5 min van m'n vader) en toen ik daar kwam stond ze al recht.
Ben ook wel benieuwd naar het 'schimmel-zijn'. Rond de oogjes is er nog niks te zien. Enige wat ik zie is een soort van witte schijn aan de kootjes, bij de voorpoten... Op de laatste foto kan je dat goed zien. Zal nog effe wachten zijn denk ik. Sowieso zou ik het helemaal niet erg vinden moest het een schimmel zijn.
Cute schreef:Gefeliciteerd Jan!
Zo te zien is het wel een chique veulentje.
Ik dacht toen ik de merrie zag, he een schimmel?? Ik dacht dat Gavotte drachtig was van Rousseau.
Ben benieuwd of het een schimmel wordt....
Ja, ja, ...het is al met een dochter van Gavotte dat we nu fokken. Gaat toch snel allemaal he. Kan me nog herinneren toen ik hier aankwam op bokt, en een topic opende om Wavotte als veulen voor te stellen. Ondertussen zijn we weeral 6 jaar verder.
Gavotte hebben we vorig jaar verkocht aan een goede vriend van ons. Staat vlakbij, en ik zie ze nog elke dag. Ze heeft vorige week haar 13e veulen gekregen. Ga één der dagen eens foto's trekken....
Heb jij nog iets te verwachten dit jaar Cute?
Rhea schreef:super Jan!
Ook met de mamma, die had ik al lang niet meer gezien, ze heeft zich mooi gemaakt!
Bedankt Rhea.
Moet zeggen dat ik over Wavotte heel tevreden ben. Ze was goed aan het werken onder het zadel. Dit jaar blijft ze leeg. Ik ga eens zien wat ik er mee kan doen in de sport. Ben eens benieuwd, zal meer van het ruitertje afhangen dan van het paard
Laatst bijgewerkt door Jan_VT op 18-05-09 00:05, in het totaal 4 keer bewerkt