Wie heeft er hier allemaal een nakomeling van Aerobic.
Mijn paard is pas geinsimineerd met een kwakje van Aerobic. Ik ben dus benieuwd of er al mensen zijn met een veulen of mensen die er dit jaar ook mee gaan dekken.
wij, vanacht geboren, heel groot en een hele aparte mooie kleur. Net of de kapper er een kleurspoeling in heeft gedaan, een soort van koffievos met een gloed erdoor heen. Heel groot en goed gebouwd, en beweegt met heel veel ruimte. Wij hebben al 3 eerdere nakomelingen van deze merrie, maar deze is het mooist. Er tevreden dus. Wat voor merrie heb je erbij gedekt?
schorppie
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-09 22:10
Ik zelf heb een Candy-boy. http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=401747 Nu twee jaar met Spielberg gedekt, en twee hele mooie veulens van gekregen. Dit jaar voor het eerst met Aerobic, dus ben heel benieuwd hoe de nakomelingen er uit zien en wat voor karakter ze hebben. Dus als je foto's hebt...... Graag
schorppie
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-09 12:11
Ik probeer even dit topic weer even naar boven te brengen in de hoop dat er wat meer mensen zijn die met Aerobic hebben gedekt, of er een nakomeling van hebben.
Best goed, iets wakkerder dan haar moeder, maar dat mag ook wel, die is nl. best braaf. Ik had trouwens gehoopt dat hij de kleur zou houden die hij bij zijn geboorte had, dat was een hele aparte kleur, soort van hele donkere koffie vos maar dan anders.
schorppie
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-09 21:47
Ik vind deze kleur ook heel bijzonders. Maar dat komt misschien ook omdat ze zo mooi gebouwd is, dan is eigenlijk elke kleur mooi.
Ik ben al heel benieuwd wat er bij mij dit jaar uit komt. Ik heb nu twee jaar met Spielberg gedekt, en twee hele mooie veulens gekregen.
schorppie
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-10 13:56
Ik ga nogmaal proberen om dit topic aan de gang te krijgen.
Ik zou het leuk vinden als hier meer mensen kwamen die een Aerobi nakomeling hebben, of er één verwachten.