Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Er is een Centraal topic voor en alleen daarin mag je dit bespreken dus dit topic zal ook wel gesloten worden heb al getemd
heb ik net gereageerd 
)
DivaMiep schreef:@ Nala26: Ah! Je kunt best meedoen joh! Ik heb je rijdtopic gezien en dat ziet er al hardstikke goed uit! Het is echt alleen maar stap draf en galop, het moeilijkste is om van hand te veranderen, dat moet toch wel lukken?
Ik doe ook mee met een jonkie, ook puur voor de ervaring. ( dat zei ik vorig jaar ook en toen werd ik 5e van de 11.)
Richelle: Gezellig! Zie ik je daar!
DivaMiep schreef:@ Nala26: Ah! Je kunt best meedoen joh! Ik heb je rijdtopic gezien en dat ziet er al hardstikke goed uit! Het is echt alleen maar stap draf en galop, het moeilijkste is om van hand te veranderen, dat moet toch wel lukken?
Ik doe ook mee met een jonkie, ook puur voor de ervaring. ( dat zei ik vorig jaar ook en toen werd ik 5e van de 11.)
Richelle: Gezellig! Zie ik je daar!
maar voor ervaring op te doen is dit een mooie gelegenheid.
.
nog 2 jaar wachten en dan hoop ik ook weer veulie te hebben 
Nala26 schreef:gina2003 schreef:Andrea, waarom vraag je niet of Bien mee wil rijden?
ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom wel......
Sabrina rijd haar nu omdat ik niet kan rijden, niet omdat ik een bijrijder wilde.