Nakomelingen van Serano Gold? (van Sandro Hit)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tootz

Nakomelingen van Serano Gold? (van Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 21:28

Hallo!!

Ik heb sinds een maandje een jaarling van Serano Gold. Aangezien ik zo goed als niks tegenkom over zijn nakomelingen, en ik er wel heel nieuwschierig naar ben probeer ik het even zo!

Dus wie heeft er nog meer een Serano Gold en hoe zijn ze??

Dit is mijn Serano Gold: Dior

Afbeelding

Een heerlijke bijdehandte tante!

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 11:01

Wij hebben bij onze Johnson-jaarling een jaaerling van Serano Gold lopen van vrienden van ons.
Voor zover een jaarling mooi kan zijn is ze het wel, groot, lange benen, een iets grover hoofd en niet zo heel edel, maar met geweldig veel lossigheid in haar lopen. Volgens mij een hele goeie...

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 19:40

die lange benen klinken bekend ja haha! Dior heeft nu even een periode dat ze niet zo met haar benen overweg kan maar ze kan onwijs gaaf lopen ook heel los inderdaad. Hopelijk gaat ze dat over een tijdje weer laten zien!

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 15:15

Zijn er echt zo weinig nakomelingen van Serano hier op bokt? Ook niemand die dit jaar met heb heeft gedekt?

kvij

Re: Nakomelingen van Serano Gold? (van Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 21:50

Ik heb een zelf gefokte tweejarige bruine hengst van Serano Gold in de opfok lopen in Friesland. Hij is het evenbeeld van z'n vader. Heb helaas geen recente foto's van hem. Het is nogal een eind bij ons vandaan, dus ik kom er niet vaak. Hij komt uit een moeder van Donnerschlag. Hij is in elk geval groot en goed gebouwd. Bewegen kan hij als de beste en hij is ook nog eens lief. Ik ben super tevreden met hem.