Hallo, ik heb sinds 6 weken een Ijslander.Super blij mee, had niet gedacht ooit nog te rijden namelijk. Nu heb ik altijd engels gereden en wat western en moet het ijslander rijden dus nog leren Helaas is mijn Stúfur aardig scheef links en dat moet ik eerst verbeteren.Heb het advies gekregen om eerst daaraan te gaan werken en dan pas de Tolt weer te gaan oefenen. Zelf een nieuw zadel lukt nog niet omdat hij mij en het zadel naar links gooit. Dus op advies van de zadelpasser wachten we nog even. Nu weet ik dat in zwartewaal een stal zit waar ik kan lessen en die een baan hebben. Maar ik wil graag ook bij ons op stal les kunnen krijgen en hulp met het probleem verhelpen.Er zijn natuurlijk ook mensen op mijn stal die me kunnen helpen maar ik heb liever iemand met ervaring met Ijslanders. Wie geeft er les omgeving Vlaardingen en vraagt een normaal uurtarief.
Groetjes Ilse
Te koop westernzadel Crates
brynja
Geplaatst: 08-05-09 22:33
Ik heb je een pb gestuurd.
Groetjes, Ilse
Rodi
Geplaatst: 29-06-09 14:38
Hi Ilse,
Wij hebben ook les van Ilse, klinkt erg grappig zo met 2 dezelfde namen Is een aanrader hoor...
Groetjes Marcia
Eagle74
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-09 14:09
Rodi schreef:
Hi Ilse,
Wij hebben ook les van Ilse, klinkt erg grappig zo met 2 dezelfde namen Is een aanrader hoor...
Groetjes Marcia
Ik heb nu 1 les gehad, was zeker leuk. Nu binnenkort de tweede.