Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
. Olivierlover schreef:Als je er niet mee wilt fokken, maakt het niet uit![]()
dus als je er wel mee wilt fokken is het slecht???![]()
reininglover schreef:Nee dat is niet slecht, je krijgt er geen slechtere veulens door. Tenzij je graag een wit paard wilt hebben, dat gaat wat moeilijker omdat deze hengst sowieso zwart doorgeeft en er daardoor een heeuule grote kans is op zwarte veulens
goeroe schreef:verootjoo schreef:Als je er niet mee wilt fokken, maakt het niet uit
Aangezien de advertentie om dekkingen gaat zal dat juist wel de bedoeling zijn.Ze durven een smak geld te vragen zeg.
Maar goed, het bespreken van advertenties is verbodendus ik zal maar even temmen.
Dan heb ik niet goed gelezen, kwam niet verder dan de foto en de eerste regel. Maar het is wel een supermooi paard!Olivierlover schreef:Als je er niet mee wilt fokken, maakt het niet uit![]()
dus als je er wel mee wilt fokken is het slecht???![]()
maar ja ik zelf weet niet hoe hier een slotje op moet weten jullie dat want dit is zat info:P heel erg bedankt iedereen.!!! IcePrincess schreef:verootjoo schreef:Maar als je een bont, een schimmel, vos, of bruin veulen wilt heb je aan deze hengst weinig
Bij fokken is er ook een merrie in het spel?
Alleen vos zul je er niet van krijgen, schimmel en bruin kunnen als de merrie deze genen wel draagt, zelfs een bruine schimmel.
Mijn genetica is enigszins weggezakt. Ik dacht dat zwart sowieso een dominant gen was
En dat je voor bruin een agouti gen moet hebben... Maar goed. Maakt verder ook niet uit
verootjoo schreef:OwMijn genetica is enigszins weggezakt. Ik dacht dat zwart sowieso een dominant gen was
En dat je voor bruin een agouti gen moet hebben... Maar goed. Maakt verder ook niet uit
.