Beter laat dan nooit, het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar Sterre kan sinds gisteren lekker met mams los in de bak (zie topic: Anouska @ [KS] Merrie te beschermend, niet uit de box te krijgen, tips? ) Vandaag dus lekker voor de 2e keer los. Sterre is een verrassing. Maxima kwam iets minder dan een maand of 2 geleden bij ons en niemand wist dat ze drachtig was, tot ze ineens erg hard ging groeien. Niet te zien op het filmpje, maar we denken dat de vader van Sterre een Arabier is, omdat ze een enorme deuk in haar neus heeft en naar elkaar staande puntige oortjes. Maxima heeft geen papier, maar waarschijnlijk zit daar New Forest in, of ze is een hele. Afwachten dus wat het wordt met het veulen, maar er zit een leuk koppie op en mooie hoge stelten onder, dus ik denk dat het wel goed gaat komen. Foto's lukte niet vanwege te weinig licht en omdat mijn camera niet de jongste meer is, is het filmpje van niet al te beste kwaliteit. Ik zal van de week even proberen goede foto´s van dichtbij te maken.
fijn dat ze nu lekker los kunnen en dat mams het nu toe laat dat jullie haar in de baan kunnen zetten. Jammer dat je niet op het filmpje kan zien hoe het veulen eruit ziet. maar zal vast een leuk veulen zijn.
Mooi dat het gelukt is! Zou de moeder niet ook half arabier of welsh kunnen zijn? Die heeft ook een vrij luxe hoofdje lijkt me maar dat zie je ook vaak bij welshjes een new foresters hoor, daarvoor hoeft het niet direkt een arabier te zijn
Ben benieuwd naar foto's, lijkt me een super leuk ding!
Anouska
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-09 00:44
anneliesdj schreef:
Ben benieuwd naar foto's, lijkt me een super leuk ding!